استاندار البرز با اشاره به اجرایی شدن طرح روستای بدون بیکار تا پایان سال 97 در این استان گفت: بانک های عامل و دستگاه های اجرایی باید در تحقق این امر سرعت عمل به خرج دهند.
کد خبر: ۶۱۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ 09 June 2018

به گزارش تابناک : محمد علی نجفی روز شنبه در نشست اشتغال روستایی استان البرز افزود: براین اساس کوتاهی بانک ها و دستگاه ها در ایجاد اشتغال روستایی پذیرفتی نیست.
وی ادامه داد: طرح اشتغال روستایی باید با سرعت بیشتری عملیاتی شود درغیر این صورت ادارات و بانک های کم کار در این حوزه به مردم معرفی خواهند شد.
نجفی گفت: طرح اشتغال روستاییان در حوزه های کشاورزی، صنعت و گردشگری دنبال می شود و دولت در حوزه اشتغال روستایی امکانات خوبی فراهم کرده که اهم آن تسهیلات با نرخ 6 درصد محسوب می شود.
استاندارالبرز خاطرنشان کرد: با بررسی صورت گرفته در حوزه ادارات و بانک های استان برای پیشبرد طرح اشتغال روستایی، متاسفانه عملکرد این بخش مطلوب نیست.
وی گفت: بانک ها باید طی نشست های عملیاتی با متقاضیان درصدد تسهیل و تسریع در روند امور باشند. 
نجفی افزود: در فرصت تعیین شده باید روند اشتغال روستایی بهبود یابد در غیر این صورت به مردم افراد کارشکن دراین بخش معرفی می شوند.
وی ادامه داد: طی 10 روز آینده ادارات ذیربط و بانک ها موظف هستند که با جدیت بیشتری ارقام مصوب را جذب و پیگیری کرده و موانع را آسیب شناسی و اعلام کنند.
استاندار البرز اضافه کرد: اگر در این مدت طرح اشتغال روستایی به پویایی نرسد به طور قطع برخورد جدی صورت می گیرد.
استان البرز 277 روستا دارد.

 

 

منبع : خبرگزاری اقتصادی ایران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار