امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز با تقدیر از حضور چشمگیر ، پرشور و تماشایی مردم مومن و بصیر ایران به ویژه مردم خوزستان در راهپیمایی روزجهانی قدس بیان کرد:روز قدس سرآغاز پیروزی امت اسلامی بر رژیم منحوس ، غاصب ، جعلی و کودک کش صهیونیستی و آزادی مسجدالاقصی است.
کد خبر: ۶۱۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 08 June 2018

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود: روز قدس به نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی این غده سرطانی تبدیل شده و سران این رژیم به صورت علنی از عظمت روز قدس به خشم آمده اند.

به گزارش"تابناک" وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال است و این سنت الهی است گفت: به فضل الهی و وحدت مسلمانان ، صهیونیست ها تا 25سال آینده از نقشه خاورمیانه محو خواهند شد و ریشه آنان خشکانده می شود.

خطیب جمعه موقت اهواز ، آزادی قدس از چنگال صهیونیست ها را آرزوی همه امت اسلامی خواند و افزود: امروز مردم مظلوم فلسطین پرچم مبارزه با اشغالگران قدس را بر دوش می کشند و ما وظیفه داریم از مردم فلسطین به صورت همه جانبه حمایت کنیم.

حجت الاسلام حاجتی نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و حمایت از مردم فلسطین را یکی ابتکارات معجزه گونه امام خمینی(ره) توصیف کرد و گفت: روز قدس به نماد وحدت مسلمانان و مظهر مبارزه با رژیم صهیونیستی تبدیل شده و به لطف الهی هر سال بر عظمت آن افزوده می شود.

امام جمعه موقت اهواز انتقال سفارت آمریکا به قدس را حمایت علنی از اشغالگری صهیونیست ها بیان کرد و افزود: این حرکت موذیانه رییس جمهوری آمریکا، نابودی رژیم صهیونیستی را به جلو خواهد انداخت.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه در مدت 70 سال عمر ننگین و سراسر جنایت و تجاوز صهیونیست ها ، آمریکا تمام قد از غاصبان صهیونیست حمایت کرده گفت: با وجود این حمایت ها ، آمریکا قادر نخواهد بود از نابودی صهیونیست ها جلوگیری کند و به طور حتم نابودی و اضمحلال در انتظار صهیونیست ها است.

وی در ادامه با اشاره به حمایت همه جانبه ملت ایران از آرمان فلسطین در 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مقاومت و مبارزه تنها راه عقب راندن صهیونیست ها از سرزمین عضب شده فلسطین است و طرح های سازشکارانه راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه موقت اهواز کشتار فجیع زنان ، کودکان و تیم های امدادی و پزشکی فلسطینی در راهپیمایی 'بازگشت' را نمونه ای از خوی وحشی گری صهیونیست ها بیان کرد و گفت: حامیان رژیم کودک کش صهیونیستی، شریک جنایات صهیونیست ها هستند. وی از مسلمانان سراسر جهان خواست از کمک مالی به مردم مظلوم و مبارز فلسطین دریغ نکنند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه خطبه های نماز جمعه ، حمایت از کالای ایرانی را وظیفه همگانی برشمرد و افزود: همه ما باید به خرید کالای ایرانی تعصب داشته باشیم.

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی به پایداری اشتغال و نیروی کار ایرانی منجر خواهد شد گفت: بدون حمایت از تولید داخلی اقتصاد مقاومتی به معنی واقعی کلمه شکل نخواهد گرفت.

امام جمعه موقت اهواز در خطبه نخست نماز با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و بهره گیری کامل از ماه مبارک رمضان ، تلاوت قرآن ، صدقه ، صلوات مداوم برمحمد و آل محمد(ص)، صله ارحام ، رسیدگی و کمک به ایتام و همواره یاد خدا بودن را از اعمال ارزشمند و بافضلیت ماه مبارک رمضان بیان کرد.

وی در بخش پایانی خطبه اول نماز ، زکات فطریه در خوزستان را برای هر نفر سه کیلوگرم گندم معادل 54 هزار ریال اعلام کرد و گفت: بنابر احتیاط ، پرداخت 55 هزار ریال به عنوان زکات فطریه توصیه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار