شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان البرز با اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در سطح استان البرز از مردم شریف، مومن و روزه دار این استان دعوت به عمل آورده است در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۶۱۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 07 June 2018

به گزارش تابناک : جمعه (18 خرداد) مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک سال 97 با نام روز حمایت از قدس، نخستین قبله مسلمانان نام گذاری شده است.

 

بر این اساس، شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان البرز با اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در سطح استان البرز از مردم شریف، مومن و روزه دار این استان دعوت به عمل آورده است در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.

 

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر کرج از میدان شهداء به سمت خیابان مهدیه، میدان توحید، بلوار امامزاده حسن(ع) و مصلی نماز جمعه کرج است. این آئین در شهر کرج با سخنرانی دکتر حسن قشقاوی، مشاور عالی وزیر امور خارجه برگزار می گردد.

 

شهرستان ساوجبلاغ در چهار محور هشتگرد قدیم از میدان امام خمینی(ره)، خیابان امام خمینی، بلوار مصلی، مصلی نماز جمعه این راهپیمایی برپا می شود.

 

همچنین در شهر جدید هشتگرد، میدان شهرداری، خیابان مسجد، مسجد جامع ولیعصر(عج) و در بخش کوهسار در مسیر چهارباغ، شهرک حافظیه، از مسجد جامع به سمت مصلی امام خمینی(ره)، بخش کوهسار از مقابل حوزه 617 حمزه سید الشهداء به سمت بلوار امام خمینی (ره) مسجد جامع امام حسن علیه السلام برگزار می گردد.

 

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان نظرآباد نیز از مسجد غدیریه، خیابان انقلاب، میدان شهداء، خیابان شهداء شمالی، خیابان شهید شیرودی، بلوار شهید سلطانی، مصلی نماز جمعه امام خمینی (ره) است.

 

طالقانی ها نیز از شهر طالقان به سمت میدان جلال آل احمد سپس میدان شهید فلاحی به سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان راهپیمایی روز قدس را برگزار می کنند.

 

شهرستان فردیس نیز در سه مسیر بخش اول از فلکه چهارم یعنی مسجد جامع المهدی(عج) به سمت مقبره شهداء ، سپس فلکه اول و در نهایت مصلی نماز جمعه، مسیر شماره 1 از مسجد امام حسین(ع)، شهرک 17 شهریور، مسجد النبی(ع)، بلوار طالقاتی، سه راه حافظیه، و در مشکین دشت از مقابل بانک ملی به سمت گلزار شهدآء در نظر گرفته شده است.

 

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار