نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان این که مسلمانان وظیفه دارند در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده داشته باشند، گفت: راهپیمایی این روز اتحاد مسلمانان را در برابر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار افزایش می دهد.
کد خبر: ۶۱۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 06 June 2018

به گزارش تابناک : آیت الله سید محمد شاهچراغی روز چهارشنبه افزود: حضور باشکوه و کم نظیر مردم در جای جای ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس برگرفته از رفتاری عالمانه، فاخر و از سر غیرت دینی است. 
وی اظهارداشت: مردم قدر شناس ایران با حضور پرشور در این روز تاریخی یک بار دیگر به ندای رهبر انقلاب و آرمان های امام راحل لبیک می گویند. 
وی ادامه داد: ماهیت رژیم صهیونیستی تنها بر پایه ظلم، ستم علیه ملت های مظلوم و بی پناه است و این رژیم پس از اشغال سرزمین فلسطین به دنبال تضعیف غیرت دینی و عادی جلوه دادن طرح یهودی سازی در این سرزمین بود. 
شاهچراغی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران و هوشیاری امام راحل و رهبر انقلاب در هویت بخشی دینی به ندای آزادی خواهان و مظلومان عالم موجب شد تمام توطئه های رژیم اشغالگر قدس خنثی شود. 
امام جمعه سمنان اضافه کرد: روز جهانی قدس تنها به مساله فلسطین نمی پردازد بلکه در این روز هر انسان آزاده ای به میدان می آید و در دفاع از هر مستضعفی خشم و انزجار خود را بر سر هر مستکبری فریاد می زند. 
وی بیان داشت: روز جهانی قدس محصول انقلاب اسلامی و نتیجه اندیشه پاک امام خمینی(ره) و حضور مقتدرانه مردم در صحنه های حساس است. 
شاهچراغی، رژیم صهیونیستی را بزرگترین دشمن مسلمانان جهان دانست و گفت: همه مسلمانان جهان وظیفه دارند در راهپیمایی روز جهانی قدس که نماد همبستگی و اتحاد مسلمانان علیه دشمنان دین و اسلام است برای احیای اسلام و دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضوری گسترده و پرشور داشته باشند. 
راهپیمایی روز قدس همزمان در 900 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا، از ساعت 11 صبح روز جمعه 16 خرداد 97 در 65 نقطه از استان سمنان برگزار می شود. 
امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آن ها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند. 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار