مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان البرز از دریافت شهریه‌های ۱۱ میلیونی توسط برخی از مدارس غیرانتفاعی کرج خبر داد و گفت: شعبه سیار ویژه مدارس در کرج آغاز به‌کار می‌کند.
کد خبر: ۶۱۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 05 June 2018

به گزارش تابناک : علی‌اکبر مختاری درمورد ورود تعزیرات حکومتی به موضوع دریافت اضافه شهریه مدارس به خصوص مدارس غیر‌انتفاعی در استان البرز اظهار کرد: بر‌اساس گزارشات رسیده برخی مدارس در استان البرز شهریه خود را افزایش داده و از اولیای دانش آموزان شهریه بیشتر از نرخ مصوب طلب می‌کنند.

وی افزود: از هفته آینده روزهای دوشنبه و چهارشنبه شعبه سیار تعزیرات ویژه مدارس در کرج آغاز به کار می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با بیان اینکه گشت مشترک با حضور بخش غیر انتفاعی اداره کل آموزش و پرورش،سازمان صنعت و با همراهی یکی از روسای شعب تعزیرات اجرایی می‌شود‌، بیان کرد: از مدارس استان البرز با اولویت شکایات مردمی بازرسی به عمل می‌آید و بر اساس قانون برای همه مدیرانی که نرخ مصوب را رعایت نکنند پرونده تشکیل می شود.

مختاری با بیان اینکه بیشتر گزارشات و شکایات از نرخ شهریه از مناطق بالای شهر کرج است، تصریح کرد: اولویت برخورد با مدارسی است که شاکی خصوصی دارند.

مدیر‌کل تعزیرات استان البرز با بیان اینکه برخی مدارس غیرانتفاعی در مقطع ابتدایی شهریه 11 میلیونی از اولیای دانش آموزان طلب کرده‌اند، تصریح کرد: شکایات انجام شده در مرحله بررسی قرار گرفته‌ و ما به این نتیجه رسیدیم که در صورتی که در این زمینه ورود نکنیم شهریه 11 میلیونی از اولیای دانش آموزان اخذ می‌شود.

وی با بیان اینکه تا امروز از طرف از طرف مردم، آموزش و پرورش و سازمان صنعت هیچ گونه گزارشی در مورد درخواست اضافی شهریه واصل نشده است، تاکید کرد: گزارشات واصل شده به سامانه تعزیرات توسط یک تیم به صورت نامحسوس کنترل شده و متاسفانه این تخلفات مشاهده شده است.

مختاری با بیان اینکه شکایت ثبت شده در شعب تعزیرات حکومتی نداشتیم و اولیای دانش آموزان ترس دارند که از افزایش شهریه توسط مدارس شکایت کنند، متذکر شد: اولیای دانش آموزان اسم مدرسه همراه با مقطع تحصیلی و میزان شهریه دریافت شده را به سامانه 300000135 پیامک کنند و مطمئن باشند که اسامی آنها در نزد تعزیرات محفوظ می‌ماند و تعزیرات به این موضوع رسیدگی می‌کند.

 

 

منبع : آنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار