ترکیب استقلال در حال تکمیل شدن است و در این فاصله هر یک از بازیکنان این تیم تمرینات اختصاصی خود را تا زمان آغاز لیگ هجدهم دنبال خواهد کرد.
کد خبر: ۶۱۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 05 June 2018

به گزارش تابناک : طبق لیست شفر و پیگیری مدیران باشگاه استقلال ، ترکیب تیم آبی پوشان پایتخت در حال تکمیل شدن است و در این فاصله هر یک از بازیکنان این تیم تمرینات اختصاصی خود را تا زمان آغاز لیگ هجدهم دنبال خواهد کرد .

بدون شک با توجه به نظم و انضباطی که شفر آلمانی در استقلال حاکم کرده هر یک از بازیکنان این تیم درصدد هستند تا با پشت سر گذاشتن تمرینات مداوم از هر لحاظ برای فصل بعد آماده شوند تا از دید شفر کم و کاستی نداشته باشند .

اما جدا از تمریناتی که این روز ها بازیکنان استقلال از جمله بدنسازی فشرده در دستور کار قرار می دهند شفر آلمانی نیز با حضور در کشور خود به دنبال این است تا با برگزاری تمرینات فشرده از دور رقابت با بازیکنانش عقب نماند .مربی آبی ها در صفحه اجتماعی خود با گذاشتن یک استوری نشان داد که این روز ها تنها به فکر تمرین کردن است و همین موضوع را نیز به بازیمنان تیمش گوشزد کرده است.

تمرینات شفر در آلمان / کار فشرده آبی پوشان در آستانه فصل جدید

شفر آلمانی که در سن 68 سالگی به سر می برد به خوبی می داند برای شروع رقابت های لیگ هجدهم کار سختی در پیش دارد و باید به نوعی خود را از هر لحاظ آماده کند تا بدین ترتیب بازیکنان تیمش نیز از او به عنوان الگویی بزرگ یاد کنند .

به هر ترتیب شفر برای فصل بعد باید بازیکنان جدید جذب شده را با بازیکنان فصل گذشته خود هماهنگی کند و برای شروعی خوب بازیکنانش را در وضعیت مناسبی قرار دهد.

از طرفی جدا از بازیکنانی که این روز ها در سالن های بدنسازی تمرینات فشرده می کنند محسن کریمی و داریوش شجاعیان نیز با حضور در کلینیک پزشکی به دنبال بازگشت سریع به ترکیب تیم هستند تا بدین منظور شفر از آنها بهره ببرد .

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار