قائم مقام کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: 130 هزار پاکت جمع‌آوری زکات با احتساب پاکت‌های همیان مولا چاپ شده که از این هفته در بین مردم توزیع می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 03 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- نجف‌علی حیدری در نشست خبری با رسانه‌های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: صندوق‌های صدقات حلقه واسط بین مشتری و خداوند هستند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان سال 96 تعداد 120 هزار صندوق صدقات را سه گروه طبقه‌بندی کرد، افزود: این سه گروه شامل گروه کوچک یا خانگی که برای خانواده‌های استفاده می‌شوند، گروه دوم متوسط یا اماکن است که در بیمارستان‌ها، مراکز اداری و... توزیع می‌شوند و گروه سوم بزرگ که با هماهنگی شهرداری‌ها در سطح شهر و معابر نصب می‌شوند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میانگین درآمد ماهانه صندوق‌های صدقات خانگی 2 هزار و 200 تومان، صندوق‌های متوسط 7 هزار و 800 تومان و صندوق‌های بزرگ 20 هزار تومان است، ادامه داد: بحث تعامل با مؤسسات خیریه وجود دارد و این مؤسسات در کنار سیاسیت‌های کمیته امداد حرکت می‌کنند.
حیدری با تاکید بر اینکه با پایدارسازی روش‌های نوین سعی در افزایش کمک‌های مردمی هستیم، عنوان کرد: در حال حاضر با روی کار آمدن سیستم‌های الکترونیکی حجم پول در بین مردم کم شده بنابراین تلاش می‌‍شود تا با استفاده از سیستم‌های نوین و نرم‌افزارهای موبایلی کمک‌های مردمی را جذب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: حسن ختام ماه مبارک رمضان جمع‌آوری زکات فطریه است بنابراین در همه مکان‌هایی که نماز عید فطر برگزار می‌شود صندوق‌های جمع‌آوری زکات پیش‌بینی شده است و توزیع این زکات نیز با توجه به احکام فقهی و به‌صورت عام و سادات صورت می‌گیرد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: 130 هزار پاکت جمع‌آوریزکات با احتساب پاکت‌های همیان مولا چاپ شده که از این هفته در بین مردم توزیع می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار