انتخاب شهردار کرج با معرفی گزینه های جدید وارد فاز جدیدی شد و برخی اعضا علی رغم دستور جلسه با عنوان انتخاب شهردار، به معرفی گزینه های جدید پرداختند.
کد خبر: ۶۱۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 03 June 2018

به گزارش تابناک اصفهان : محمد نبیونی صبح یکشنبه در شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر کرج که با محوریت انتخاب شهردار برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ه) هستیم، امیدواریم همه پیرو آرمان های امام و انقلاب باشیم.

وی تاکید کرد: ایران همیشه دشمنان زیادی داشته است، ولی دیدیم که شجره طیبه انقلاب با رهبری امام راحل و ملت همیشه در صحنه به بار نشست. 

فرج الله ایلیات در خصوص فوت یکی از پارکبان شهر، اظهار کرد: متاسفانه روز گذشته باخبر شدیم یکی از پاکبانان به دلیل وقوع تصادف فوت شده و راننده نیز فرار کرده است. از شهردار کرج می خواهیم این موضوع را پیگیری کند. 

عضو شورای شهر تاکید کرد: لازم است از خانواده پارکبان متوفی دلجویی و پیگیری های حقوقی لازم انجام شود.

منصور وحیدی نیز در خصوص ارائه آمار کارکنان شهرداری به شورا، گفت: شهرداری در شرایط بحرانی قرار دارد، دلیلی ندارد که درامد شهر برای نیروهای مازاد هزینه شود. 

حسین محمدی نیز در ادامه خطاب به سرپرست شهرداری، گفت: اخیراً نسبت به قراردادهای منعقد شده انتقاداتی شده زیرا که در آن منافع شهر لحاظ نشده است. این موضوع جز بدنامی برای شهرداری چیزی نخواهد داشت.

عضو شورای شهر در ادامه گفت: در برخی پروژه های گردشگری ورودی های اخذ می شود که درست نیست و موجب نارضایتی مردم می شود.

عباس زارع نیز در ادامه این جلسه گفت: جلسه  هفته گذشته با تاخیر شروع شد و زودتر تمام شد، جلسات شورا حق الناس است، امروز نیز جلسه با تاخیر شروع شد، لازم است که نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری وجود داشته باشد.

محمد نبیونی رئیس شورای شهر با اعلام وارد دستور جلسه، گفت: برخی از اعضا تصمیم گرفته اند که گزینه های جدیدی را معرفی کنند. 

فرج الله ایلیات در واکنش به این موضوع و خطاب به رئیس و نائب رئیس شورا، گفت: ماجرای انتخاب شهردار و اختلافات بر سر این موضوع باید به پایان برسد تا شهر بیش از این ضرر نکند. 

ادامه دارد...

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار