عضو شورای شهر چرام مطرح کرد؛
این عضو شورای شهر چرام در مورد انبوه مشکلات موجود بیان کرد: مشکلات زیاد است اما این قول را به مردم می دهیم که روز به روز چهره شهر را زیبا تر کنیم.
کد خبر: ۶۱۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 27 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، حدادی عضو شورای شهر چرام در مورد درگیری شهردار چرام با کارگر پمپ cng اظهار داشت: بر خلاف حادثه ای که در رسانه ها خبر ساز شد در واقع هیچ گونه درگیری فیزیکی صورت نگرفته بود.

وی افزود: شهردار چرام بر حسب وظیفه قانونی و مطابق گزارشات مردمی، به صورت سرزده از پایانه سوخت شهرداری بازدید کرد و از اپراتور درخواست کرد از این به بعد کارگر شهرداری وظیفه خودش را انجام بدهد، که خدای ناکرده خسارتی به مردم و جایگاه سوخت رسانی وارد نشود.

این عضو شورای شهر عنوان کرد: بنده نیز از آقای دانایی صحت ماجرا را جویا شدم و ایشان نیز سخنان شهردار چرام را تایید کرده و خبر موجود را شیطنت سایت های خبری عنوان کردند و مهندس نوری در واقع تذکراتی را مطابق وظیفه و به صورت قانون داده بودند.

حدادی در مورد انتصابات جدید شهرداری بیان داشت: با حکم شهردار انتصاباتی صورت گرفته که با توجه به اختیارات شهرداری بوده و ایشان آقایان حاجتی و پیرای را جایگزین آقایان عابدی و بازی کرده اند.

وی افزود: شهرداری مجموعه ای مردمی و اجرایی است و شهردار هم به دور از مسائل سیاسی اقدام به تغییر و تحولات نمود.

این عضو شورای شهر چرام در ادامه عنوان کرد: تاکنون نزدیک به یکصدو بیست هزار متر آسفالت از شروع به کار تاکنون انجام داده ایم.

وی گفت: از این میزان قریب به هشتاد هزار متر قبل از نوروز و شصت هزار متر دیگر نیز از نوروز تا الان آسفالت کرده ایم.

حدادی گفت: در حال حاضر هم قرار داد جدید بسته ایم که به مدت چهار روز دیگر علاوه بر قرار داد قبلی قرار است آسفالت صورت بگیرد.

این مسئول بیان کرد: ۱۲۰ هزار متر آسفالت در ۶ ماهه جاری انجام دادیم و این میزان دقیقآ به اندازه پنج سال گذشته است.

حدادی در ادامه افزود: در مورد مشکل سد معبر و پیاده روهای های سطح شهر با واحد مربوطه هماهنگی های لازم انجام شده است و قرار است با فرهنگ سازی این مشکل را در سطح شهر جمع آوری کنند.

این عضو شورای شهر چرام در مورد انبوه مشکلات موجود بیان کرد: مشکلات زیاد است اما این قول را به مردم می دهیم که روز به روز چهره شهر را زیبا تر کنیم.

وی در پایان گفت: از افتخارات شهردار اینست که پرداخت مطالبات کارگران را به روز کرده است و از مطالبات قبلی حدود سه الی چهار ماه را نیز تسویه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار