مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت که حدود 24 هزار زائربرای شرکت در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی به حرم مطهر آن حضرت اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۶۱۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 27 May 2018

به گزارش تابناک البرز : سرهنگ پاسدارعلی اصغر ابراهیمی روز یکشنبه به اعلام برنامه های پیش بینی شده برای حضور البرزی ها دراین مراسم اشاره کرد و افزود: برای حضور هرچه باشکوه تر البرزی ها در این مراسم، تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است.
وی از جمله این تدابیر را برنامه ریزی برای حضور حدود 24 هزار زائر البرزی در این مراسم دانست و اظهار داشت: این زائران از نواحی 10 گانه سپاه استان اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سال جاری با ایام ماه مبارک رمضان تقارن یافته ، گفت: برنامه سالگرد ارتحال روز 14 خرداد ماه از ساعت 16 الی 18 عصر برگزارمی شود و
پس از آن برای زائران البرزی ضیافت افطار خواهیم داشت.
ابراهیمی افزود: برای اعزام البرزی ها 600 دستگاه اتوبوس کولردار پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه داخل هراتوبوس 2 نیروی امدادی مستقر است، عنوان کرد: در اجرای این برنامه دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، شهرداری و اداره راه وشهرسازی مشارکت دارند.
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: از 13 الی 16 خرداد ماه سال جاری، در تمام نواحی مقاومت استان البرز برنامه های متنوعی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی گفت: برگزاری نمایشگاه های هنری، برگزاری نشست های پژوهشی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، برگزاری شب شعر و خاطره و برگزاری مراسمات مختلف در مساجد استان از جمله این برنامه ها خواهد بود.
سال گذشته حدود 20 هزار البرزی به این مراسم اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار