مدیرعامل شرکت فرودگاه پیام با بیان اینکه ۳۰ هکتار در فرودگاه پیام برای احداث دهکده سلامت اختصاص یافته است، گفت: طراحی و برنامه‌ریزی این دهکده سلامت در فرودگاه پیام در حال انجام است و این کار در نظر گرفته شده و زیرساخت آن آماده می‌شود.
کد خبر: ۶۱۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 26 May 2018

به گزارش تابناک البرز : سعید زرندی در مراسم رونمایی از 6 بالگرد اورژانس هوایی که صبح امروز در فرودگاه پیام کرج برگزار شد اظهار داشت: در مرحله اول برای اورژانس هوایی با حمایت و دستور وزیر ارتباطات 2 فروند بالگرد فرودگاه پیام در اختیار اورژانس هوایی کشور قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت فرودگاه پیام با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی شرکت اورژانس هوایی را در خود جای داده است، افزود: اولویت‌های اساسی و اصلی این فرودگاه هایتک، برق و الکترونیک است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در تجهیزات پزشکی و درمانی و بهداشتی از اولویت‌های دیگر منطقه ویژه اقتصادی پیام است که در مجموع این مورد 50 درصد سرمایه‌گذاری سال قبل این فرودگاه را شامل می‌شود.

زرندی با اشاره به اینکه مجموعه پیام اولین منطقه پذیرا از شرکت بالگردهای هوایی کشور است، اضافه کرد: طراحی برای بک شهر فرودگاهی نوین در پیام در حال انجام و برنامه‌ریزی است.

وی با بیان اینکه 30 هکتار در فرودگاه پیام برای احداث دهکده سلامت اختصاص یافته است، توضیح داد: طراحی و برنامه‌ریزی این دهکده سلامت در فرودگاه پیام در حال انجام است و این کار در نظر گرفته شده و زیرساخت آن آماده می‌شود.

مدیرعامل فرودگاه پیام با تاکید بر اینکه فرودگاه پیام کرج یک زیرساخت نمونه برای سرمایه‌گذاری دارد، عنوان کرد: زیرساخت‌های هوایی و صنعتی فرودگاهی پیام برای این سرمایه‌گذاری آماده بوده و ماموریت اصلی این فرودگاه، سرمایه‌گذاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار