استاندار البرز با اشاره به اینکه این استان در بخش های تولیدات دارویی دانش بنیان و تجهیزات دارای جایگاه ویژه ای در کشور است گفت: در حوزه داروهای کمیاب و تجهیزات پزشکی، برندهای ویژه ای در البرز مستقر هستند.
کد خبر: ۶۱۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 26 May 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی صبح امروزشنبه در مراسم راه اندازی ۶ پایگاه جدید اورژانس هوایی کشور که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در فرودگاه پیام کرج برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم که امروز شاهد یک رویداد بزرگ ملی در البرز هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای طرح تحول سلامت موانع بسیاری سد راه بود، گفت: در حال ۶ پایگاه اورژانس هوایی کشور با امکانات ویژه راه اندازی شد.

نجفی با اشاره به  سفر قبلی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به البرز برای کارخانه تولید کیسه خون در البرز، گفت: با افتتاح این کارخانه  ظرفیت تولید حدود ۱۰ میلیون کیسه را داشته که ازاین تعداد ۸ میلیون کیسه برای صادرات در نظر گرفته شد.

استاندار البرز در ادامه گفت: البرز در بخش های تولیدات دارویی دانش بنیان و تجهیزات دارای جایگاه ویژه ای در کشور دارد و در حوزه داروهای کمیاب و تجهیزات پزشکی، برندهای ویژه ای در البرز مستقر است.

نجفی با بیان اینکه در دوهفته گذشته پروژه دهکده سلامت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در یکی از مناطق ییلاقی البرز کلنگ زنی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این دهکده پس از یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار