معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان قم مطرح کرد
معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان قم با بیان اینکه با تجمیع زکات فطریه در استان قم امکان انجام کارهای بزرگ در این استان است، گفت: در استان قم ظرفیت جمع آوری پنج میلیارد تومان زکات فطریه وجود دارد.
کد خبر: ۶۱۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 23 May 2018

به گزارش تابناک فم اکبر رشیدی با اشاره به اجرای طرح معیشت نیازمندان در استان قم اظهار کرد: این طرح در ماه رمضان امسال با اعتبار دو میلیارد و 700 میلیون تومان اجرا شد، از مردم تقاضا دارم که با پرداخت حداقل هشت هزار تومان برای اطعام هر نیازمند، کمیته امداد را در اجرای طرح‌های اطعام برای نیازمندان یاری کنند.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان قم در روز 21 ماه رمضان برنامه ویژه ای را در میدان آستانه برگزار خواهد کرد و شاهد اجرای طرح حامی یابی برای ایتام و کودکان غیریتیم نیازمند خواهیم بود، این کمیته در روز جهانی قدس هم برنامه ویژه ای دارد.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان قم افزود: در روز عید فطر از ظرفیت جمع آوری زکات فطریه در استان استفاده خواهیم کرد، با تجمیع زکات فطریه در استان قم امکان انجام کارهای بزرگ در این استان است، در استان قم ظرفیت جمع آوری پنج میلیارد تومان زکات فطریه وجود دارد.

رشیدی در پایان با اجرای طرح محسنین در استان قم خاطرنشان کرد: سال گذشته هزار و 670 حامی برای کودکان نیازمند غیر یتیم در قالب این طرح در استان جذب شدند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار