مهدی حاجی قاسمی در نشستی که برای بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی برگزار شد با تاکید بر لزوم انجام مطالعات اقتصادی در این طرح، اظهار کرد: از ابتدای امر اعلام کردیم انجام این پروژه با توجه به وسعت و اهمیتی که دارد نیازمند حمایت های ملی است چرا که شهرداری کرج با توجه به مشکلات عدیده ای که دارد به تنهایی قادر به تکمیل آن نخواهد بود.
کد خبر: ۶۱۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 23 May 2018

تابناک البرز : مهدی حاجی قاسمی در نشستی که برای بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی برگزار شد با تاکید بر لزوم انجام مطالعات اقتصادی در این طرح، اظهار کرد: از ابتدای امر اعلام کردیم انجام این پروژه با توجه به وسعت و اهمیتی که دارد نیازمند حمایت های ملی است چرا که شهرداری کرج با توجه به مشکلات عدیده ای که دارد به تنهایی قادر به تکمیل آن نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه پروژه بزرگراه شمالی اهمیت زیادی در موضوع ترافیکِ درون شهری و برون شهری دارد، گفت: امیدواریم دستگاه های ملی و فرا استانی مساعدت ویژه به این پروژه بزرگ داشته باشند.
رییس کمیسیون عمران و معماری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه راه اندازی این بزرگراه، ترافیکِ مسیرهای داخلی کرج را به اتوبان منتقل می‌کند، یادآور شد: خودروهایی که قصد تردد در مسیرهای تهران -کرج و کرج - قزوین را دارند پس از فعال شدن بزرگراه شمالی، بدون ورود به شهر وارد اتوبان می شوند که ضمن کاهش ترافیک، زمان تردد را نیز کاهش خواهد داد.
حاجی قاسمی بزرگراه شمالی را یکی از مهمترین و ارزشمندترین طرح‌های ترافیکی کرج دانست و افزود: راه اندازی این پروژه نقشی موثری در کاهش ترافیک کلانشهر کرج ایفا خواهد کرد که امیدوارم با توجه به وسعت و اهمیت آن توجه و حمایت های لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار