استاندار البرز گفت: کرج و فردیس با موضوع حاشیه‌نشینی درگیر است و در حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر حاشیه‌نشین در این استان حضور دارند.
کد خبر: ۶۱۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 23 May 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در جلسه بازآفرینی بافت‌های فرسوده و محله استان البرز که صبح امروز در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: 30 درصد استان البرز در محله‌های هدف بازآفرینی مورد توجه خاص قرار گرفته که دارای اهمیت بسیار زیادی است.

استاندار البرز با بیان اینکه یکی از بحث‌های جدی این استان اشتغال است، افزود: اهمیت پروژه‌های بازآفرینی بسیار بالا است که به کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه اشتغال و خدمات مناسب فرهنگی و شهری کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اهمیت زیادی در پروژه‌های بازآفرینی بافت‌های فرسوده در استان البرز احساس می‌شود، گفت: کرج و فردیس با موضوع حاشیه‌نشینی درگیر است و در حدود 700 تا 800 هزار نفر حاشیه‌نشین در این استان حضور دارند.

نجفی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ساعت‌ها جلساتی در این باره برگزار می‌کنند و در استان البرز نیز مهم‌ترین پروژه‌های بازآفرینی بافت‌های فرسوده است، عنوان کرد: همه دستگاه‌های استانی موظف هستند که زمین‌هایی که در اختیار آن‌ها است برای کمک به بازآفرینی بافت‌های فرسوده قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه 769 میلیارد تومان در پنج سال برای بازآفرینی بافت‌های شهری دیده شده است، تصریح کرد: منابع این طرح از طریق دولت و بخش خصوصی تامین می‌شود و استان البرز آمادگی لازم و کافی را برای این موضوع داشته و مدیران استانی روح توسعه را به دقت درک می‌کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه تلاش این است مدیران دولتی همسو بوده و با تعامل کارها را به پیش ببرند، خاطرنشان کرد: از فرصت صدا و سیما و رسانه‌ها برای پروژه بازآفرینی طرح‌های فرسوده استفاده شود و برنامه اقدام مشترک این طرح نیز باید سریع‌تر تهیه و مهیا گردد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار