عضو شورای شهر کرج بابیان اینکه لغو و عدم تشکیل جلسه شورای شهر کرج قانونی نیست، افزود: درباره عدم حضور برخی از اعضای نامه و مکاتبه‌ای صورت نگرفته بوده است.
کد خبر: ۶۱۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 23 May 2018

تابناک البرز : عباس زارع با اشاره به اینکه به علت عدم حضور برخی از اعضای شورای اسلامی تا به این لحظه جلسه علنی شورای شهر کرج تشکیل نشده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه بنا بود هفته‌ای دو بار جلسه علنی شورا برگزار شود، تاکنون این روند با مشکلاتی مواجه و جلسه امروز نیز بدون اطلاع قبلی لغو شده است.

وی بابیان اینکه لغو و عدم تشکیل جلسه شورای شهر کرج قانونی نیست، افزود: در خصوص عدم حضور برخی از اعضای نامه و مکاتبه‌ای صورت نگرفته بوده است.

گفتنی است؛ بیش از یک ماه از تعطیلی یکی در میان جلسات علنی شورای شهر کرج می‌گذرد، کلان‌شهری دو و نیم میلیون نفری که با مشکلات و معضلات عدیده‌ای روبه‌رو است. گروه اقلیت شورا برای چندمین بار جلسات علنی را به تعطیلی می‌کشانند تا روند انتخاب شهردار را کند کنند.

دستور جلسه روز یکشنبه جاری انتخاب شهردار اعلام شد، دستوری که از سوی نائب رئیس شورا نادیده گرفته شد، منصور وحیدی که در غیاب رئیس شورا ریاست جلسه را به عهده داشت اجازه نداد طرح دوفوریتی که به امضای هشت نفر از اعضا رسیده بود، به رأی گذاشته شود. وی در همان جلسه و در پاسخ به این پرسش که چرا طرح را به رأی نمی‌گذارید گفت؛ اجازه ندارم این کار را انجام دهم تشخیص بنده این است که طرح دوفوریتی انتخاب شهردار به رأی گذاشته نشود.

برچسب ها: شورای شهر البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار