رییس مجلس شورای اسلامی گفت: پمپئو وزیر خارجه آمریکا آنقدر حرف‌های بی حساب زد که احتیاج به پاسخ ندارد.
کد خبر: ۶۰۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 22 May 2018

به گزارش تابناک : علی لاریجانی رییس مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس این مطلب را در پاسخ به اخطار حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به دلیل عدم واکنش لاریجانی به سخنان شب گذشته پمپئو بیان کرد.
وی افزود: وزیر خارجه لیاقت نداشت که صحبتی در صحن نسبت به حرفهای او بیان شود . آنقدر حرفهای بی حساب زد که احتیاج به پاسخ نداشت، کما این که وزیرامورخارجه کشورمان پاسخ او را داد.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در اخطاری بیان کرد: چرا رئیس مجلس در نطق اول جلسه، پاسخی به یاوه‌گویی های روز گذشته وزیر امورخارجه آمریکا نداد؟
وی اظهار داشت: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کردیم امانتدار استقلال کشور باشیم، مدت‌هاست لایحه استعماری الحاق ایران به کنوانسیون بین‌المللی مبارزه با تأمین مالی تروریسم را مطالعه کرده‌ام، سرتاسر این لایحه استعماری است، تصویب این لایحه دست و پای مردم ایران را می‌بندد و تصویب آن خیانت به ملت ایران است.
حاجی دلیگانی اظهار داشت: بر اساس سوگندی که یاد کردیم نباید این لایحه را به تصویب برسانیم. اجازه دهید بررسی این لایحه در تاریخ مجلس مطرح نشود و مانند تصویب برجام در 20 دقیقه نشود.
مایک پمپئو وزیر خارجه امریکا عصر دوشنبه در سخنانی در بنیاد هریتیج راهبردهای آمریکا را در قبال ایران را تشریح کرد و 12 درخواست واشنگتن از تهران را برشمرد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار