استاندار البرز:
استاندار البرز با تاکید بر لزوم ارتقا کیفی تولیدات داخلی گفت: بسیاری از کالاهای داخلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند بنابراین فرهنگسازی صحیح و اطلاع رسانی دقیق می‌تواند بسترهای حمایت از کالای ایرانی را فراهم کند.
کد خبر: ۶۰۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 21 May 2018

به گزارش تابناک البرز: استاندار البرز با تاکید بر لزوم ارتقا کیفی تولیدات داخلی گفت: بسیاری از کالاهای داخلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند بنابراین فرهنگسازی صحیح و اطلاع رسانی دقیق می‌تواند بسترهای حمایت از کالای ایرانی را فراهم کند.

محمدعلی نجفی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که دوشنبه 31 اردیبهشت در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت ارتقا کیفیت کالای داخلی افزود: قیمت و کیفیت کالاهای داخلی باید قابل رقابت با کالاهای خارجی باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و اهداف دولت مبنی بر حمایت از کالای داخلی ادامه داد: بر این اساس با اهتمام ویژه‌ای درصدد تسهیل و رفع موانع تولید برای تحقق شعار سال هستیم.

نجفی به تلاطم‌های قیمت ارز و جو روانی حاکم بر این امر اشاره کرد و گفت: امسال نظارت و برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی افزود: ضرورت دارد دستگاه‌های مرتبط با حوزه تولید با برنامه‌ریزی صحیح، تولیدکنندگان را در راستای عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب ترغیب و مساعدت کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ واحد تولیدکننده برند ملی در این استان مستقر است، اضافه کرد: مصرف کالای داخلی، با فرهنگسازی از طریق رسانه‌ها و مسئولان ترویج پیدا می‌کند.

وی گفت: برای مبارزه با کالای قاچاق و ارز، نیازمند عزم همگانی تمامی مردم و مسئولان هستیم چراکه تنها با تعامل و هم افزایی می‌توان در این بخش کسب توفیق کرد.

نجفی، البرز را در حوزه تولیدات خانگی و دارویی توانمند دانست و افزود: این استان ظرفیت‌های ارزشمندی دارد که باید به نحو احسن معرفی معرفی و اطلاع رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: باید مردم از مضرات کالاهای قاچاق آگاه شوند چرا که گاهی بدلیل تبلیغات کاذب، مردم به سمت مصرف تولیدات بی هویت خارجی ترغیب می‌شوند.

استاندار البرز گفت: البرز معبر ۱۴ استان کشور است از این رو با حساسیت بیشتری مبادی ورودی و خروجی استان نظارت و کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه همه دنیا باید بدانند که ما عزم جدی برای حمایت از کالای داخلی و خودکفایی داریم افزود: کشفیات کالای قاچاق در البرز با جدیت صورت می‌گیرد و توفیقات بزرگی نیز در مبارزه با قاچاق کالا و ارز کسب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار