نماینده کرج:
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد درمجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه های دشمنان و بدعهدی آمریکا در خصوص برجام گفت: اتحاد و همدلی نخبگان سیاسی و مردم لازمه شرایط کنونی کشور برای گذر از بحران ها است.
کد خبر: ۶۰۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 21 May 2018

به گزارش تابناک البرز، محمد جواد کولیوند اظهار داشت: امروز کشور بیش ازگذشته نیاز به انسجام و همگرایی آحاد ملت و نخبگان سیاسی دارد .


وی ادامه داد: خروج رئیس جمهوری آمریکا از برجام نشان دهنده این است که به دنیای استکباری نباید اعتماد کرد و همانند گذشته وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم.


کولیوند با اشاره به اینکه حفظ منافع ملی و اقتدار ایران اسلامی در جهان و خاورمیانه نیازمند حفظ انسجام در کشور و توجه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: ترامپ پس از اوباما تصمیم گرفت بازی سیاسی جدیدی را در خاورمیانه شروع کند و برجام را قربانی اهداف سیاسی اسرائیل و عربستان سعودی کند.


وی اظهار داشت: ایران نه تنها تا کنون آغازگر جنگی در جهان نبوده بلکه صلح و امنیت جهانی و منطقه ای دنبال کرده است در حالی که آمریکا خلاف این مسیر حرکت می کند و همواره به دنبال اهداف جنگ طلبانه خود به هر قیمتی است.


رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب در تلاشند به ایران ضربه بزنند چگونه می توان به رئیس جمهوری و هم پیمانان آمریکا اعتماد کرد.


وی تصریح کرد: در چنین شرایطی لازم است جناح های داخلی به این باور برسند که برای مقابله با هرگونه تهدید و تحریم دشمن باید متحد شده و توان داخلی را در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی ، فرهنگی و علمی را تقویت کنند.


وی اضافه کرد: آمریکا با خروج ازتوافق برجام و انتقال سفارتخانه اش به قدس شریف، مرتکب اشتباهی بزرگ شد و احساسات جهانی نسبت به سیاست های نادرست کاخ سفید را برانگیخت.


این نماینده مجلس گفت: ملت ایران با شنیدن خبر خروج آمریکا از برجام ناامید نشدند بلکه تصمیم گرفتند مصصم تر از گذشته برای رشد و تعالی کشور با لبیک گویی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام بردارند و حرکت کنند.


کولیوند ادامه داد: ملت ایران میراث دار فرهنگ غنی اسلامی و ایثار و شهادت است بنابراین با حفظ وحدت در مقابل مشکلات هر چند بسیار سخت باشد می ایستد تا به کشور آسیب نرسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار