مدیرکل انتقال خون:
مدیرکل انتقال خون البرز گفت: پایگاه های انتقال خون در این استان، در ایام ماه مبارک رمضان به شهروندان خدمات ویژه ارائه می کنند.
کد خبر: ۶۰۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 20 May 2018

به گزارش تابناک البرز٬ محمد رضا مهدی زاده، افزود: پایگاه های مرکزی، توحید کرج و مرکز جامع اهدای خون مهربانو در تمام روزهای ماه مبارک رمضان از ساعت 7.30 الی 14.30 و درنوبت عصر به استثنای مرکز توحید کرج در ساعات 19 الی 24 دایر هستند.


وی اضافه کرد: به علت پایین بودن طول عمر برخی از فرآورده های خونی از جمله پلاکت ها، انتقال خون نیازمند دریافت خون به صورت مستمر و روزانه است.


وی با اشاره به استقبال مردم برای اهدای خون در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به نیاز روزانه بیماران، مردم اهدای خون را به زمان خاصی موکول نکنند و در طول سال ، این امر خداپسندانه را تکرار کنند.


وی افزود: روزه داران در صورت صرف وعده سحری مناسب همراه با مایعات کافی می توانند در ساعات اولیه روز با مراجعه به مراکز، خون سالم خود را اهدا کنند.


مهدی زاده از عموم مردم خواست چنانچه نذری برای اهدای خون در این ماه عزیز دارند، نذرخود را منوط به شب های قدر نکنند بلکه درصورت امکان خون خود را در دو هفته ابتدای ماه مبارک که نیاز به خون بیشتر می باشد اهدا کنند.


وی با اشاره به اینکه اداره کل انتقال خون با تامین به موقع خون و فرآوردهای خونی در سلامت جامعه نقش تاثیر گذاری دارد، افزود: برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون اطلاع رسانی گسترده موثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار