رئیس هیئت اسکواش استان البرز گفت: در تابستان سال جاری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و بخش خصوصی کورت استاندارد اسکواش در استان احداث خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 20 May 2018

به گزارش تابناک : سروش خندان دل اظهار کرد:این ۲ کورت استاندارد به احتمال فراوان تا پایان سال جاری در کرج به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان این که حدود ۲ ماه از فعالیت هیئت اسکواش البرز در مدیریت جدید سپری می شود گفت: تاکنون کورت استاندارد در استان وجود نداشته و همین موضوع توسعه رشته اسکواش را با مشکل روبرو کرده کرده است.

رئیس هیئت اسکواش استان البرز تصریح کرد: اهمیت وجود کورت برای اسکواش به مانند وجود استخر برای شنا است و در صورت عدم وجود این امکانات اولیه نمی توان انتظار پیشرفت داشت.

خندان دل با ابراز امیدواری به آینده رشته اسکواش در استان البرز گفت: با تاسیس کورت های استاندارد می توانیم برنامه های بعدی که همان استعدادیابی و آشنایی مردم با این رشته است را اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه فقدان امکانات و عدم توسعه باعث محرومیت حضور نمایندگان استان البرز در تیم ملی بوده است این در حالی است که بدون شک اسکواش نیز به مانند سایر رشته ها استعدادهای بسیاری در سطح استان دارد.

رئیس هیئت اسکواش استان البرز با اشاره به همکاری با اداره آموزش و پرورش در خصوص فرایند استعدادیابی گفت: اواخر خردادماه سال جاری که مصادف با پایان امتحانات دانش آموزان است را برای این برنامه در نظر گرفته ایم.

خندان دل در پایان تصریح کرد: در حال حاضر تیم کمتر از ۱۳ سال البرز به مسابقات کشوری اعزام شده که به میزبانی تهران برگزار می شود و این امید می رود که در آینده شاهد درخشش این نوجوانان در سطح ملی باشیم.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار