طرح «۳۰ شب ۳۰ محفل قرآنی» در ماه رمضان با همکاری متولیان قرآنی استان البرز برپا می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 18 May 2018

به گزارش تابناک : به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان، دستگاه‌های متولی امر قرآن در استان البرز با همکاری و مشارکت یکدیگر در جهت انس عموم مردم با قرآن کریم طرح «۳۰ شب ۳۰ محفل قرآنی» را در حسینیه برادران اسلامی برپا می‌کنند.
بنابراین گزارش، با برنامه‌ریزی که برای این طرح در نظر گرفته شده است، اساتید برجسته قرآن کریم آقایان فروزان، امامی، فرخور، رستمعلی و غفاری دراین محافل به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهند پرداخت.

اجرای طرح «30 شب 30 محفل قرآنی» در ماه رمضان
این محفل معنوی قرآن از روز اول ماه رمضان از ساعت ۲۱:۳۰ به نشانی چهارراه مصباح، جنب کیوسک پلیس، کوچه شهید کرمانی‌نیا، پلاک ۱۲ برپا می‌شود.
یادآور می‌شود، در برپایی محافل انس با قرآن در ماه رمضان، اداره امور قرآنی و مذهبی، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، جامعه قرآنیان کرج، حسینیه برادران اسلامی و اتحادیه قرآنی مشارکت دارند.

 اجرای طرح «30 شب 30 محفل قرآنی» در ماه رمضان
همچنین با آغاز ماه رمضان، در روز گذشته ۲۷ اردیبهشت ماه، مراسم جزء‌خوانی در امامزاده حسن(ع) استان البرز انجام شد که با پخش زنده از صدا و سیمای استان همراه بود.
محفل معنوی دیگری نیز با حضور آقایان و بانوان از ساعت ۱۸:۳۰ و همچنین ساعت ۹ صبح ویژه بانوان به نشانی ابتدای محله رسالت، حسینیه صاحب الزمان(عج) مؤسسه مکتب القرآن رسالت نظرآباد برگزار می‌شود.

 

 

منبع : ایکنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار