مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که 110 زمین چمن مصنوعی پس از آماده سازی به ورزش دانش آموزی کشور اختصاص می یابد.
کد خبر: ۶۰۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 17 May 2018

به گزارش تابناک البرز٬ محمد جعفری افزود: اکنون این فضاهای ورزشی در دست آماده سازی که پیش بینی می شود تعداد آنها به 200 زمین مصنوعی برسد.


وی گفت: برای ساخت این فضاهای ورزشی یکصد میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.


وی افزود: به تازگی 250 میلیارد تومان برای تجهیز فضاهای ورزشی دانش آموزی کشور اختصاص یافته که به تدریج هزینه خواهد شد.


جعفری بیان داشت: به برخی از استان ها اعتبار لازم برای احداث 3 تا 6 زمین چمن فوتبال اختصاص داده شده است.


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اجرای طرح های ورزشی به صورت مشارکتی به شورای آموزش و پرورش و شورای ورزش در استان ها واگذار شده ، مشارکت ها در این بخش خوب توصیف شده است .


مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مشارکت دانش آموزان در فعالیت های تربیت بدنی حاکی از آن است که طرح ها و برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت برای دانش آموزان مفید و جذاب بوده است.


جعفری خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های نوین بر اساس سند تحول بنیادین با شعار برنامه محوری ، مدرسه محوری و اخلاق مداری در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.


وی گفت: بیش از 4.5 میلیون دانش آموز در سراسر کشور تحت پوشش برنامه های مختلف تربیت بدنی درون مدرسه ای همانند نرمش صبحگاهی ، حیاط پویا ، مدرسه قهرمان ،کانون های ورزشی و ... قرار گرفته اند.


وی افزود: در برنامه های تربیت بدنی به دنبال افزایش تحرک و نشاط در بین دانش آموزان هستیم تا از بروز آسیب ها پیشگیری کنیم.


وی تاکید کرد: برای تبیین برنامه ها و سیاست های ویژه مدارس در سال تحصیلی آینده، گردهمایی 2 روزه روسای ادارات تربیت بدنی استان ها به میزبانی استان البرز را به مدت 2 روز برگزار کردیم و به منظور آشنایی بیشتر مدیران 16 کمیته تخصصی در زمینه محتوای درس تربیت بدنی، محتوای درسی، تجهیزات و اعتبارات، فوق برنامه ها، حیات پویا ، هنرستان های تربیت بدنی و آموزش منابع انسانی تشکیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار