در آستانه ماه مبارک رمضان، نام و ساعت پخش سریال‌های تلویزیونی ویژه ماه رمضان مشخص شد.
کد خبر: ۶۰۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 16 May 2018

به گزارش تابناک : امسال هم به روال سالیان اخیر هر یک از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران یک سریال داستانی برای پخش در ساعات پس از افطار تدارک دیده‌اند. علاوه بر شبکه‌های یک، دو و سه که سریال‌های جدیدی آماده کرده‌اند، شبکه چهار نیز ۳۰ سریال شاخص رمضانی را در قالب فیلم پخش خواهد کرد.

امسال بعضی از سریال‌های رمضانی پرطرفدار سال‌های گذشته نیز در شبکه آی فیلم بازپخش خواهد شد.

سریال‌های « سرّ دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از شبکه یک، «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی از شبکه دو و «رهایم نکن» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور از شبکه سه سریال‌های جدید رمضان امسال هستند.

«سرّ دلبران»

سریال «سرّ دلبران» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.

برزو ارجمند، محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، متین سادات ستوده، جعفر دهقان، بهار ارجمند، حسام حسنی، کامران تفتی، نگار عابدی، فرخ نعمتی، جهانبخش سلطانی، شهین تسلیمی، شهرام عبدلی، رابعه مدنی، رضا توکلی، محمد الهی، مختار سائقی، افسانه کمالی، فاطمه شکری، نصرت میر عظیمی بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

«پدر»

سریال «پدر» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی در شب‌های رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود و تکرار آن ۹ صبح، ۱۶:۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

بیژن امکانیان، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق و ریحانه پارسا در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

«رهایم نکن»

سریال «رهایم نکن» در ۲۸ قسمت به تهیه‌کنندگی علی پورکیانی و کارگردانی محمد مهدی عسگرپور از چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) ساعت ۲۰:۴۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی‌پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و ... در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

«۳۰سریال»

«۳۰ سریال» نیز با نمایش و تحلیل ۳۰ سریال شاخص رمضانی ویژه برنامه دیگری از شبکه چهار سیماست که گروه ادب و هنر آن را برای پخش در ساعات عصرگاهی ماه رمضان تدارک دیده است. این برنامه در ۳۰ قسمت در مدت زمان ۹۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی حسین مروی تولید می‌شود و قرار است ۳۰ سریال شاخص رمضانی که از سال ۱۳۸۰ تاکنون پخش شده، بررسی شود.

«زیرزمین»

مجموعه تلویزیونی «زیرزمین» که ماه رمضان سال ۱۳۸۵ از شبکه سه سیما پخش شد، در باکس ساعت ۱۶ آی‌فیلم فارسی قرار گرفت.

«زیرزمین» به نویسندگی علیرضا بذرافشان، درباره سه دوست است که با سند جعلی یک زمین را به یک فرد سرمایه‌دار می‌فروشند و از او کلاهبرداری می‌کنند اما یکی از آنها پول‌ها را می‌گیرد و قصد دارد تا سهم دو نفر دیگر را هم برای خود بردارد.

فتحعلی اویسی، بهاره رهنما، ابوالفضل پورعرب، مهتاج نجومی، سروش صحت، مریم کاویانی، مهران رجبی، رضا توکلی، صدرالدین حجازی، عمار تفتی و فرناز رهنما در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

 

 

 

منبع : پانا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار