مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از ایجاد ۱۰ پایگاه مهم و راهبردی در استان به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 15 May 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن برای ایجاد یأس و ناامیدی در نسل جوان، اظهار کرد: دشمن از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی با تحریک رژیم بعث و حمله نظامی به ایران اسلامی تلاش می‌کرد تا انقلاب را مهار کند لکن در این حمله نظامی رزمندگان اسلام با نثار خون خود دشمنان را از سرزمین ما بیرون راندند.

وی یأس دشمن از حمله نظامی به ایران اسلامی را عاملی برای تلاش آن‌ها برای ضربه زدن به عقاید دینی نسل جوان جامعه دانست و گفت: تقابل با این هجمه گسترده فرهنگی عزم بلندمسئولان اجرایی و فرهنگی کشور را می‌طلبد.

مسعودی گفت: باید با نصب العین قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حوزه که دشمن می‌خواهد با اشاعه فساد و فحشا جوانان را از نظام اسلامی مأیوس کند همه فعالان عرصه فرهنگی تلاش خود را در راستای مقابله با این هجمه نابرابر به‌کارگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را مقابله همه‌جانبه با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی قرار داده است، افزود: تبلیغات اسلامی استان البرز با تعیین ۱۰ پایگاه مهم و راهبردی در حوزه آسیب‌های اجتماعی مقابله همه‌جانبه با این آسیب‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

مسعودی اضافه کرد: نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و قرآنی باید از خانه و خانواده شروع شود و همسویی با دستگاه‌های فرهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها می‌تواند در این زمینه کارساز باشد.

وی گفت: دشمن با بهره‌گیری از توان سربازان فرهنگی خود تلاش خود را برای ایجاد انحراف فکری و عقیدتی در نسل جوان جامعه به کار گرفته است و غفلت مسئولان و متولیان امر فرهنگ صدمات غیرقابل جبرانی به نسل جوان و بالقوه جامعه وارد می‌کند.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار