معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان البرز اعلام کرد که این استان به لحاظ برخورداری از زیرساخت های توزیع برق در رتبه آخر استان های کشور قرار دارد.
کد خبر: ۶۰۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 15 May 2018

به گزارش تابناک البرز٬ رامین فرج روز سه شنبه در نوزدهیمن سمینار سالانه مدیریت مصرف انرژِی الکتریکی ویژه صنایع استان البرز افزود: اکنون این استان دارای 34 پست فوق توزیع و 349 فیدر20 کیلوولت است که به نسبت جمعیت استان کافی نیست.


وی، تعداد مشترکان برق استان البرز را یک میلیون و300 هزار مشترک اعلام کرد و گفت : 81 درصد این مشترکان خانگی ، 11.4 درصد تجاری و مابقی سایر بخش ها هستند.


فرج اظهار داشت: سهم البز در پیک سراسری برق کشور 2.4 درصد بوده و ظرفیت شبکه های بالادستی استان در مقایسه با کل کشور پایین است .


معاون بهره برداری شرکت توزیع برق البرز گفت: این استان به لحاظ زیر ساخت های توزیع برق ضعیف است که علت آن تازه تاسیس بودن استان است.


وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق افزود: اگربتوانیم مصرف برق را مدیریت کنیم سالانه مبالغ زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کرده ایم.


معاون بهره برداری شرکت توزیع برق البرز تاکید کرد که در زمان اوج مصرف باید صرفه جویی پیشه کنیم تا فشار کمتری به شبکه های برق وارد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار