5 طرح اشتغال فراگیر در فردیس به تصویب رسید
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس گفت: به منظور کاهش بیکاری، 5 طرح اشتغال فراگیر به تصویب رسید و قرار است برای تایید نهایی به ارسال شود.
کد خبر: ۶۰۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 14 May 2018

به گزارش تابناک البرز٬ بهنام بهداروند افزود: 50 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر این شهرستان اختصاص یافته است.


وی ادامه داد: این طرح ها در بخش کشاورزی، ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت پیش بینی شده است.


وی در ادامه به طرح های نوآورانه و دیوار سبز اشاره کرد و گفت: برای هر کدام از این طرح ها مبلغ 10 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.


بهداروند اظهار داشت: 10 طرح دیگر برای تحقق اشتغال فراگیر در کمیته فنی اشتغال شهرستان در حال بررسی است.


وی با بیان اینکه طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی یکی از طرح های مهم دولت است، افزود: برای اشتغال اقدامات خیلی خوبی دولت انجام داده است و تسهیلات بسیار ارزان قیمت و مناسب اختصاص می دهد.


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه گفت: از طرح های توجهی برای اشتغالزایی استقبال می کنیم و متقاضیان می توانند طرح های خود را با مراجعه به دستگاه ها به ثبت برسانند.


وی با اشاره به اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی شهرستان فردیس بیشترین سهم را در تحقق اشتغال به خود اختصاص داده است،گفت: 52 درصد سهم اداره صنعت، معدن و تجارت در اشتغال بوده است.


رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس گفت: سال گذشته 5 هزار نفر در این شهرستان مشغول بکار شدند.


بهداروند از اقدامات انجام شد در خصوص دیدار جامعه کار و تلاش و اعزام جمعی از کارگران شهرستان از جمله کارگران نیروگاه منتظر قائم جهت دیدار با مقام محترم ریاست جمهوری خبر داد و گفت: دغدغه مسئولان در سالجاری حمایت از تولید و اشتغال می باشد در این راستا دانش آموزان و دانشجویان از صنایع تولید کننده کالای ایرانی شهرستان فردیس جهت ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی بازدید کردند.


وی از دیگر برنامه های این اداره در هفته کارگر برگزاری دوره های آموزشی اخلاق حرفه ای قانون کار در اصناف به مدت 40 ساعت نام برد.


همچنین از اقدامات این اداره در حوزه فرهنگی و نصب بنر و تراکت جهت ترویج فرهنگ حمایت از اشتغال و حمایت ازکالای ایرانی و تلاش جهت کاهش نرخ بیکاری شهرستان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار