مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه سرانه زیرساخت آموزشی استان البرز باید افزایش بیشتری یابد، گفت: سرانه آموزشی در سطح استان البرز با توجه به افزایش رشد جمعیت از میانگین کشور بسیار کم و پایین‌تر است.
کد خبر: ۶۰۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 13 May 2018

به گزارش تابناک : خسرو ساکی در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان البرز که صبح امروز در کانون شهید فهمیده کرج برگزار شد، اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز بخشی از نیازهای آموزشی و زیرساختی آموزش و پرورش استان البرز را تامین می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه این استان به دلیل رشد جمعیت و عدم تناسب این افزایش با رشد زیرساخت‌ها روبه‌رو است، افزود: سرانه آموزشی استان البرز از میانگین کشور بسیار پائین‌تر است.

وی با اشاره به اینکه استان البرز با استعداد زیاد استحقاق داشتن سرانه آموزشی بیشتری را دارد, بیان کرد: هزار و 452 کلاس درس در سال گذشته ساخته شده که 759 کلاس درس توسط خیرین‌ استان البرز احداث شد.

ساکی با تاکید بر اینکه سرانه زیرساخت آموزشی استان البرز باید افزایش بیشتری یابد، گفت: دانش آموزان البرز در امتحانات نهایی کشور رتبه برتر کشور بودند و همین دانش آموزان استان البرز 20 مدال مختلف در المپیادهای کشور، آسیایی و جهانی کسب کردند.

وی با بیان اینکه برخی دانش‌آموزان استان البرز رتبه برتر کشور را به دست آوردند، تصریح کرد: استعداد دانش آموزان البرزی نشان می‌دهد که ظرفیت بسیار خوبی در بین این دانش آموزان وجود دارد و این یک‌ نگاه جدی برای توسعه زیر ساخت‌های آموزشی البرز را می‌طلبد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار