رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز با بیان اینکه دولت در سال ۹۶ تنها دو مدرسه در البرز احداث کرد، گفت: ۹۱ درصد مدارس البرز را خیرین احداث کردند.
کد خبر: ۶۰۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 13 May 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا اسپرورین در مراسم بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان البرز که صبح امروز در سالن کانون شهید فهمیده برگزار شد، اظهار داشت: خیرین بدون چشمداشتی کمک‌رسان دولت در احداث مدارس برای دانش‌آموزان هستند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز با بیان اینکه خیرین مدرسه خود را وقف آموزش کشور کردند، افزود: مردم استان البرز کمک‌های زیادی برای ساخت مدرسه در این استان انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه سیاسیون هجمه‌های زیادی به ما وارد می‌کنند، گفت: خیرین اصلی این کشور شهدا و خانواده‌های ایثارگر و شهدا هستند که برای مردم ایران فراتر از نگاه شخصی برای کشور جانفشانی کردند.

اسپرورین با بیان اینکه در سال 96، تعهد خیرین البرز 23 مدرسه بود، اضافه کرد: 25 مدرسه علاوه بر این تعداد توسط خیرین مدرسه‌ساز البرز برای احداث تعهد شده و 91 درصد مدارس ساخته شده استان البرز توسط خیرین مدرسه‌ساز است و دولت تنها 2 مدرسه در سال 96 احداث کرده است.

وی ادامه داد: تشکل خیرین مدرسه‌ساز استان البرز با بیش از 21 هزار نفر عضو درصدد ثبت در کتاب گینس به عنوان یکی از بزرگترین تشکل‌های خیرین در جهان است و برای کار نیک پول اولویت ندارد بلکه قلب خیر به دنبال کار نیک است.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار