مدیر فنی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که این تیم می‌تواند با عبور از ذوب‌آهن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
کد خبر: ۶۰۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 12 May 2018

به گزارش تابناک : بهتاش فریبا در مورد شرایط استقلال بعد از شکست در بازی رفت برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: استقلال در بازی رفت نمایش بدی برابر ذوب‌آهن نداشت و همان نیمه اول می‌توانست به گل برسد که متأسفانه خیلی بدشانس بود. اگر استقلال در نیمه اول به گل می‌رسید قطعاً شرایط فرق می‌کرد، ولی این اتفاق رخ نداد. کار استقلال در حالی سخت شده است که ذوبی‌ها در زمین خودشان گلی دریافت نکردند و این موضوع می‌تواند در بازی برگشت برای استقلال دردسرساز باشد.

مدیر فنی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد شانس صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: استقلال باید 2 گل بزند و این اتفاق در ورزشگاه آزادی آن هم برابر 90 هزار تماشاگر شدنی است، ولی مهم این است که استقلال نباید گل بخورد. این تیم برای صعود به مرحله بعدی به شانس هم نیاز دارد، چون در بازی رفت با بدشانسی شکست خورد و اصلاً مستحق باخت نبود. امیدوارم استقلال از موقعیت‌هایش استفاده کند و به هدفش برسد، ولی بازیکنان باید توجه کنند که بازی کم‌اشتباهی انجام دهند.

 

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار