امام جمعه کرج:
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: دشمنان تحمل قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای ایران را نداشته و به دنبال تضعیف توان دفاعی کشور هستند.
کد خبر: ۶۰۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 12 May 2018

به گزارش تابناک البرز٬ آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج، افزود: از خداوند شاکریم که دست دشمنان رو شد و بر آبرو و عزت رهبری افزوده و چهره ها زشت آنان آشکارتر شد.


امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: باید دقت های لازم صورت گیرد زیرا برخی کشورها با ادبیات دیگری دنباله رو استکبار هستند. آنها شرط تعیبن کرده اند که ایران باید موشک های خود را به ما بدهد و در منطقه قدرتی نداشته باشد این در حالی است که این موضوع بارها تاکید شده که توان موشکی و دفاعی ما قابل معامله نیست و نباید سخنی در این زمینه داشته باشند.


امام جمعه کرج با تاکید بر ضرورت اعتماد مسئولان به مردم بر اساس منویات امام راحل (ره)، گفت: جوانان غیور و عزت آفرین کشور باید مورد اعتماد باشند، زیرا آنها از گذشته تاکنون کشور را پیش برده اند.


وی افزود: اگر به افکار عمومی مراجعه شود آنها خواهان کنار گذاشتن توجیه های غیرمنطقی هستند و همه باید طبق بیانات مقام معظم رهبری با قدرت برای دفاع از حق مردم حاضر شوند.


نماینده ولی فقیه در البرز اضافه کرد: بر اساس بیانات رهبری آینده کشور به فضل خداوند روشن است، چراکه اگر در راه پیشرفت نبودیم دشمنان توطئه نمی کردند.


وی با تاکید بر اینکه پیروزی ها با انسجام ملی و پیروی از ولی فقیه محقق می شود، گفت: برغم فشارهایی که به حزب الله در لبنان وارد می شد، شاهد پیروزی آنها بودیم که نشان از عمق باور مردم دارد.


امام جمعه کرج عنوان کرد: این پیروزی، عربستان سعودی، آمریکا و صهیونیست ها را عصبانی کرده و با جنگ افروزی درصدد پاسخ به این اقدام برآمده اند.


حسینی همدانی گفت: رییس جمهوری آمریکا چند روز زودتر خروج از برجام را اعلام کرد اما این برای منحرف کردن اذهان عمومی از 25 اردیبهشت تاریخ ایجاد پایگاه در قدس بود. شرایط این گونه نشان می دهد که رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی روزهای آخر عمر خود را طی می کند.


وی با اشاره به سپری شدن ماه شعبان و اظهار امیدواری برای قرار گرفتن در عفو و برکت خداوند، افزود: به ماه پر کرامت رمضان نزدیک می شویم، در این ماه با بستری که خداوند مهیا کرده به سرعت در جهت خیر و نیکی حرکت می کنیم.


وی با بیان اینکه رمضان ماه بهار قرآن است، ادامه داد: توصیه می شود با بهره برداری از آموخته های قرآنی، عامل به پندها و طریق این کتاب آسمانی باشیم و در کنار روزه و نماز، اطعام و کمک به مستمندان و گرفتاران را فراموش نکنیم.


آیت الله حسینی همدانی گفت: همه کارهای مادی و معنوی مخلصانه در این ماه پاداش چند برابر دارد و باید از این فرصت بی نظیر الهی کمال بهره را ببریم و اجازه ندهیم پیوند های دینی برای جوانان و نوجوانان گسسته شود.


وی به دهه تکریم مساجد اشاره کرد و افزود: امید است این روزها را به غفلت سپری نکنیم چراکه غباروبی و آماده سازی مساجد برای استقبال از ماه رمضان دارای اهمیت فراوانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار