استاندار البرز:
استاندار البرز گفت: کشور ما در معرض بحران های طبیعی است که می تواند منشا خطرات بسیاری باشد و البرز نیز از 41 بلای طبیعی شناخته شده در کشور مستعد 31 حادثه است.
کد خبر: ۶۰۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 10 May 2018

به گزارش تابناک البرز٬ محندعلی نجفی در نشیت صمیمانه با شورای مدیران هلال احمر استان به مناسبت هفته هلال احمر که صبح پنجشنبه در پایگاه محمدشهر برگزار شد، گفت: رسالتی که هلال احمر دارد فارغ از دین، سیاست، نژاد و اندیشه ها است و تنها بدنبال نجات جان انسان هاست.


وی ادامه داد: امروزه کسانی برای امدادرسانی و خدمت به دیگران آماده می شوند و قصد کمک دارند که تنها بدنبال کسب رضایت خداوند هستند.


وی تصریح کرد: قدردان نیروهای امداد و نجات هلال احمر هستیم که بدون هیچ چشم داشتی در راه نیک کمک به مردم گام برمی دارند.


استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تقویت انبارهای امداد و نجات اضافه کرد: البرز در شرایط ویژه ای قرار دارد بخصوص اینکه معین استان تهران نیز است.


وی گفت: باید درصدد جذب اعتبارات ویژه برای این بخش باشیم و در تمامی بخش ها ارتقا خدمات مورد تاکید است.
نجفی با بیان اینکه عملکرد و اقدامات هلال احمر در البرز بسیار چشمگیر است، افزود: جوانان فعال و پویا در هلال احمر نقش پررنگی دارند و باید در عمل به آنها فرصت حضور داد.


وی عنوان کرد: نشاط در حوزه جوانان بواسطه هلال احمر بیشتر است چراکه در این راستا اعتماد به نفس و حس مفید بودن در آنها تقویت می شود. در تمام جلسات تخصصی استان جوانان باید بعنوان ناظر بر مصوبات و تصمیم ساز حضور داشته باشند.


وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر رسالت سنگینی در آموزش جوانان ایفا می کند چراکه ارائه دروس به صورت تئوری بتنهایی کافی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار