رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با بیان اینکه عدم عضویت بیمه ورزشی، فروش دارو و مکمل‌های غیرمجاز، وضعیت بهداشتی و اقدامات غیرمجاز از مهم‌ترین تخلفات باشگاه‌های ورزشی است، گفت: سه باشگاه ورزشی در استان البرز به دلیل تخلف در سال ۹۷ پلمب شده است.
کد خبر: ۶۰۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 09 May 2018
به گزارش تابناک : اشکان اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران در کرج، با بیان اینکه سامانه‌ شکایت‌های مردمی در سایت فدارسیون پزشکی ورزشی وجود دارد اظهار داشت: زمانی که گزارش و شکایت‌های مردمی نسبت به باشگاه‌ها و موارد بهداشتی ورزشی به این سامانه مخابره شود بلافاصله سیستم این موضوعات را به هیئت پزشکی ورزشی استان مربوطه ارجاع می‌دهد.
 
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با بیان اینکه پیگیری موارد استفاده غیرمجاز از مکمل‌های ورزشی  و تخلف در بیمه ورزشی بر عهده این هیئت است، افزود: بازدیدهای مشترکی از سه سال قبل با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از باشگاه‌های ورزشی انجام می‌شود و موارد تخلف نیز صورتجلسه شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه این بازدیدها سبب ارتقا سلامت باشگاه‌های ورزشی سطح استان البرز شده است، گفت: از ابتدای سال 97، سه باشگاه ورزشی به دلیل تخلف در البرز پلمب شده است و در سال گذشته در حدود 3 هزار و 500 بازدید و بازرسی از باشگاه‌های ورزشی صورت گرفته که به طور متوسط هر باشگاه سالانه 4 مرتبه بازدید می‌شود.
 
اردیبهشت با تاکید بر اینکه بازدید و بازرسی‌ها برای ایمن‌سازی محیط باشگاه‌ها از هر نوع آلودگی و تخلف است، عنوان کرد: بیشترین تخلفات باشگاه‌های ورزشی استان البرز عدم عضویت بیمه ورزشی، فروش دارو و مکمل‌های غیرمجاز و وضعیت بهداشتی و اقدامات غیرمجاز مثل مداخلات درمانی و ماساژهای غیراصولی است.
 
 
منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار