مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه محورهای کندوان و هراز لغزنده است،‌ گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای مازندران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 09 May 2018

به گزارش تابناک : محسن هاشمی امروز درباره تردد خودروها در محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش باران و لغزنده بودن محدوده هزارچم تا تونل کندوان محور کندوان و همچنین محدوده کهرود تا امام‌زاده هاشم محور هراز هستیم.

وی ادامه داد: ازلحاظ ترافیکی آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای مازندران، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

هاشمی با بیان اینکه محور کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود، اضافه کرد: هفته جاری محدودیت تردد تریلی در محور سوادکوه نداریم.

وی یادآور شد: همچنین درصورت بروز ترافیک محدودیت یک‌طرفه شدن محور کیاسر در دستور کار قرار دارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اعلام اینکه انسداد شبانه محور هراز روزهای پایانی هفته اجرا نمی‌شود، تصریح کرد: این محدودیت روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 21 تا پنج بامداد بوده که تا هفته آینده ادامه دارد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی و لغزنده بودن سطح محورهای مازندران لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی در جاده‌‌های مازندران تردد کنند.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار