از سوی بهزیستی البرز
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: سه هزار و 300 فقره تسهیلات کارگشایی و 700 فقره تسهیلات اشتغالزایی در ماه های اخیر به مددجویان این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۰۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 07 May 2018

به گزارش تابناک البرز، محمد محمدی فرد افزود: این تسهیلات از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با پرداخت رقمی معادل 22 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان واجد شرایط البرزی ارائه شده است.


وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران و عموم مردم نقطه اتکای کمیته امداد در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است.


محمدی فرد گفت: مردم و خیران با حضور در صندوق امداد ولایت و همچنین دفاتر کمیته امداد در سطح استان البرز می‌توانند نسبت به گشایش حساب در این صندوق اقدام کنند و از اجر معنوی و برکت دنیوی این اقدام خیر بهره‌مند شوند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با تأکید بر اینکه نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپرده‌گذاری، نیازمندان متقاضی تسهیلات را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند، گفت: در این شکل از تعامل، مسئولیت دریافت مدارک، ضمانت لازم و اقساط با صندوق ولایت به عنوان کارگزار است.


وی افزود: صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند.


محمدی فرد خاطرنشان کرد: البرزی‌ها طی سال گذشته چهارمیلیارد و500 میلیون تومان در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این استان سپرده‌گذاری کرده‌اند.


صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پس از دریافت مجوز فعالیت از سـوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 17 خردادماه 1395 در عـرصه پولی و مـالی با اهـداف غیرانتفاعی و خـیرخواهانه فعالیت خود را آغاز کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار