امشب آلیانتس‌آره‌نا شاهد رویارویی دیدار بین 2 غول فوتبال اروپا و جهان خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 25 April 2018

به گزارش تابناک : بایرن‌مونیخ كه قهرمان بوندس‌لیگا شده در خانه به مصاف رئال‌مادرید قهرمان 12 دوره لیگ قهرمانان اروپا خواهد رفت. سوت آغاز این بازی را بیورن كویپرس داور هلندی از ساعت 23:15 به صدا درخواهد آورد.

بایرن‌مونیخ‌‌؛ تلافی در خانه

باز هم یوپ هاینكس از راه رسید تا بایرنی‌ها را بدون دردسر تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش بیاورد، مردی كه همیشه تیم‌هایش را به فینال هم رسانده. فصل قبل با وجود یك بازی شطرنج‌گونه بین كارلتو و زیزو اتفاق‌های غیرقابل پیش‌بینی، اخراج 2 بازیكن و اشتباهاتی كه در وقت‌های اضافه پیش آمد آنچلوتی نتوانست تیم سابقش را حذف كند تا یك مرتبه دیگر باواریایی‌ها در جدال با كهكشانی‌ها كم بیاورند. یك مرتبه دیگر این فصل هم شاهد جدال تكراری سالیان اخیر خواهیم بود و این مرتبه داستان كمی فرق خواهد كرد. پیش از جدال با رئال‌مادرید هوشِ هاینكس دلخوشی قهرمان بوندس‌لیگا برای تلافی شكست فصل قبل در خانه است. او كه در سال‌های پایانی مربیگری‌اش و حالا كه به عنوان یك مربی بازنشسته روی نیمكت بایرن نشسته نشان داده راهِ هدایت این تیم را بهتر از هركسی بلد است. اسلحه پنهان بایرن‌مونیخ در این جدال حساس را می‌توان خامس رودریگس دانست كه قطعاً انگیزه بالایی برای اثبات خودش برابر تیمِ زیدان دارد. بایرن‌مونیخ با خونسردی و حساب ‌شده تا این مرحله رسیده و كمتر از 3 تیم دیگر نیمه‌نهایی به خصوص در مراحل حذفی دردسر كشیده است. همین خونسردی و اعتماد به‌ نفس را می‌توان نقطه قوت شاگردان هاینكس دانست.

رئال‌مادرید‌‌؛ همان همیشگی

تیمی كه حتی وقتی در بدترین شرایط در لالیگا قرار می‌گیرد و مدت‌هاست مدعی قهرمانی فصل نیست باز هم در لیگ قهرمانان می‌تواند جام را بالای سر ببرد. 3 قهرمانی در 4 فصل گذشته باعث غرور هر هواداری می‌شود و حامیان رئال‌مادرید هم لیگ قهرمانان اروپا را نه به دلیل پرافتخارترین بودن بلكه برای همین قهرمانی‌ها قلمروی خودشان می‌دانند. نتایجی كه تیمِ زیدان در مرحله گروهی گرفت و از دست دادن صدر جدول در جدال برابر تاتنهام تردیدهایی برای كهكشانی‌ها به ‌وجود آورد. با این حال روزهای خوش دوباره از مرحله حذفی آغاز شد، جایی كه تیم متمول پاری‌سن‌ژرمن با گران‌ترین بازیكن جهان را به راحتی حذف كردند. یوونتوس را در خانه غافلگیر كردند اما شكست بازی رفت تلنگری به آنها بود تا همیشه كارشان را با خوش‌خیالی پیش نبرند. رئال‌مادرید تیمِ لحظات حساس است و به لحظه‌ای غفلت از سوی حریف نیاز دارد تا زهر خودش را بریزد. كریس رونالدو نشان داده راه گلزنی به بایرن را خوب بلد است و او كه در سال 2018 دوباره اوج گرفته را می‌توان باز هم مثل همیشه نقطه قوت كهكشانی‌ها دانست. رئالِ زیدان باز هم به دنبال همان همیشگی ا‌ست و به این فكر می‌كند كه پس از 4 دهه تیم دیگری باشد.

 

 

 

منبع : خبرورزشی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار