در هشتمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا
هوگوپوشان استان البرز، 3 مدال رنگارنگ هشتمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا را کسب کردند.
کد خبر: ۵۹۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 24 April 2018

 به گزارش تابناک البرز، رئیس هیات تکواندو البرز گفت: هشتمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا از دیروز دوشنبه به مدت 2 روز و با حضور 11 تیم به میزبانی البرز در سالن انقلاب شهر کرج در حال برگزاری است.


محمد نوذری افزود: روز نخست این رقابت ها تکواندوکاران اوزان 54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم به مصاف رقبا رفتندکه در پایان، تکواندوکاران البرزی در قالب تیم های دانشگاه آزاد، باشگاه مقاومت و شهرداری ورامین موفق به کسب یک مدال طلا و 2 نقره شدند.


وی اضافه کرد: در وزن 74- کیلوگرم رامین حسین قلی زاده موفق به کسب مدال طلا این دوره از رقابت ها شد.


نوذری گفت: همچنین آرش تبریزی و مهدی خدابخشی دیگر هوگوپوشان البرزی شرکت کننده در این دوره از رقابت ها به ترتیب در اوزان 54- کیلوگرم و 87- کیلوگرم، مدال نقره هشتمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا را از آن خود کردند.


هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه مقاومت از ایران، پاکستان یک و دو، تیم‌ ملی و صنایع میلان فنی از افغانستان، پلیس و البصره از عراق، عمان و هند از روز دوشنبه به میزبانی استان البرز در سالن ورزشی 'انقلاب' شهر کرج آغاز و امروز سه شنبه به پایان می رسد.

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G1 به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار