مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: استان البرز در سال 96 از 118 رویداد ورزشی داخلی، آسیایی و جهانی میزبانی کرد.
کد خبر: ۵۹۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 24 April 2018

به گزارش تابناک : امیر غفرانی از افزایش 16 سانتیمتر مربعی سرانه ورزشی استان البرز طی چند سال اخیر خبر داد و گفت: اگرچه سرانه ورزشی استان طی این چند سال افزایش داشته و به 54سانتیمتر مربع رسیده است اما با این وجود البرز از نظر زیرساخت‌های ورزشی سی‌امین استان کشور به شمار می‌رود.

وی سالن 6000 نفری کرج را یکی از مهمترین پروژه‌های ورزشی استان عنوان و اعلام کرد: این سالن در حال حاضر به پیشرفت 65 درصدی رسیده و امید است در دهه فجر امسال افتتاح شود، اما با همه این تنگناها، ما در سال 96 شاهد میزبانی از 118 رویداد ورزشی بودیم که هفت مورد آن بین‌المللی بود.

غفرانی ادامه داد: طی این مدت ورزشکاران البرزی در مسابقات داخلی، آسیایی و جهانی 1500 مدال رنگارنگ به دست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه اخیراً مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در کرج برگزار شد و اکنون نیز مسابقات تکواندو باشگاه‌های آسیا در مرکز استان در حال برگزاری است، اعلام کرد: ما درصدد بهتر شدن اوضاع برای میزبانی از تمامی رشته‌های ورزشی در البرز هستیم.

غفرانی افزود: ورزش و جوانان استان البرز در سال گذشته از نظر میزبانی و برگزاری مسابقات در کشور رتبه اول را کسب کرد، ورزش بانوان نیز در این مدت رشد چشمگیری داشته است و هفت سالن ورزشی برای بانوان در این مدت آماده شد.

وی ضمن تشکر از نهادهای استانی در توسعه ورزش البرز از جمله استانداری و شهرداری و همچنین همراهی هیئت‌های ورزشی گفت: در هفته جوان دو خانه جوان در فردیس و کرج افتتاح خواهد شد.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار