رییس مرکز کنترل ترافیک راهور استان البرز با توجه به بارش امروز از احتمال وقوع ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 23 April 2018

به گزارش تابناک : سروان علی بابازاده با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان البرز اظهار داشت: بارش درمحورهای کوهستانی به ویژه در جاده کرج  به چالوس شدید است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور استان البرز افزود: با توجه به بارش باران و احتمال سقوط سنگ رانندگان حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری درمحورهای کوهستانی خودداری کنند.

وی ادامه داد: اکنون ترافیک در خط شمالی آزاد راه تهران به کرج از محدوده شهرک خاتم تا کلاک و در ادامه در خط جنوبی آزاد راه کرج  به قزوین از محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزاد راه تهران به کرج از محدوده پل فردیس تا گرمدره ترافیک سنگین گزارش شده است.

بابازاده گفت: ماموران پلیس راه در محورهای اصلی استان البرز به ویژه در جاده کرج به چالوس، برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر هستند.

وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار