استاندار خبر داد
استاندار البرز گفت: برنامه ما در سال جاری روستا بدون بیکار است و همه اقدامات در این مسیر برنامه ریزی می شود.
کد خبر: ۵۹۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 22 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ محمد علی نجفی در آیین افتتاح باغ لاله ها در منطقه گچسر استان البرز، افزود: عزم دولت تدبیر و امید این است که تا با حفظ مسایل محیط زیستی با استفاده از ظرفیت های هر منطقه گردشگری را توسعه دهد.


وی گفت: دولت تدبیر و امید در 5 سال گذشته با وجود تمامی مشکلات به دنبال رفع چالش ها بوده و زمینه های سرمایه گذاری داخلی و خارجی را بیشتر از گذشته فراهم کرده است.


نجفی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری به دنبال این هستیم که زمینه اشتغال، سرمایه گذاری و صادرات گل و گیاه را در استان فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: در این خصوص امکانات از جمله اعتبارات و فراهم کردن شرایط برای صادرات در حال انجام است تا وضعیتی ایجاد شود تا تولید کنندگان ما در این بخش به راحتی بتوانند صادرات داشته باشند.


استاندار البرز افزود: صادرات گل می تواند جایگزین صادرات نفت شود این در حالی است که برای صادرات نفت باید بحث سیاسی داشته باشیم اما برای صادرات گل و گیاه ایران حرف برای گفتن دارد.


نجفی با بیان اینکه در موضوع اشتغال بسیار حساس هستیم خاطر نشان کرد: برای ایجاد هر چه بیشتر اَشتغال نیاز است تا همه پای کار بیایند و برنامه داشته باشند.


وی افزود: برای توسعه اشتغال امسال روستا بدون بیکار را در برنامه داریم که نیاز است تا همه در این موضوع جدی باشند تا ضمن حفظ زیبایی روستاها بتوانیم برای جوانان و نوجوانان اشتغال ایجاد کنیم.


استاندار البرز در ادامه بیان با اشاره به جاده کرج -چالوس گفت:این منطقه دارای ظرفیت های بسیاری است و به دنبال این هستیم تا موقعیت ،جمعیت و زیر ساخت های این جاده را بیش از همیشه تقویت کنیم؛ البته منابع کشور محدود است و برای این امر نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت از این بخش هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار