مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با اشاره به برخی جاذبه های تاریخی و طبیعی جاده کرج به چالوس آن را فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری در استان البرز عنوان کرد.
کد خبر: ۵۹۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 22 April 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاحیه جشنواره گلها اظهار کرد: بخش آسارا دارای ۳ دهستان و بیش از ۵۶ روستا می باشد.

وی با بیان اینکه پیست اسکی خور و دیزین، کاخ شهرستانک و کاخ رضاشاه نیز از جاذبه های  تاریخی این جاده محسوب می شود گفت: باغ لاله های گچسر نیز به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی استان البرز، محسوب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز افزود: جشنواره لاله ها در بخش آسارا در سال های اخیر با تلاش برادران غلامی ایجاد شده و خوشبختانه مورد استقبال مردم قرار قرار گرفته است.

صابری با بیان اینکه بخش آسارا دارای  دهستان ها و روستاهایی با موقعیت گردشگری مناسب است، گفت: جاده چالوس به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی شمال کشور فرصت مناسبی برای توسعه و رونق گردشگری در بخش آسارا است.

وی با یادآوری فرصت های گردشگری در جاده طبیعی کرج- چالوس، گفت: سد امیرکبیر که در سال ۴۲ به بهره برداری رسیده مسیر گذر به دهکده واریان را که جزو دهکده های زیبای بخش آسارا محسوب می شود را دوچندان جذاب کرده است.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار