سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در ورزشگاه ویمبلی لندن، دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس را از نزدیک تماشا کرد.
کد خبر: ۵۹۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 22 April 2018

به گزارش تابناک : در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس، تیم های منچستریونایتد و تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی لندن به مصاف هم رفتند و در پایان شیاطین سرخ با پیروزی 2 بر یک راهی فینال شدند.

ابتدا دله علی روی پاس زیبای اریکسن، گل نخست سفید پوشان را به ثمر رساند اما در ادامه شاگردان مورینیو موفق شدند، توسط الکسیس سانچز در دقیقه 24 و آندره هررا در دقیقه 62 به گل برسند و پیروز میدان شوند.

یونایتد در فینال جام حذفی ( FA CUP ) باید به مصاف برنده دیدار چلسی و ساوتهمپتون برود اما دیدار این دو تیم، تماشاگر ویژه ای داشت.

کارلوس کی روش، مربی سابق منچستریونایتد که اکنون در تیم ملی کشورمان فعالیت می کند، امشب ( شنبه ) در ورزشگاه ویمبلی حضور یافت و دیدار شیاطین سرخ و تاتنهام را از نزدیک مشاهده کرد.

مرد پرتغالی فوتبال ایران، سال های زیادی مربی منچستر بود و اکنون با بازگشت به لندن، بازهم خاطراتش با این تیم را زنده کرد.

کی روش اکنون با تیم ملی ایران، خود را آماده مسابقات جام جهانی 2018 روسیه می کند و امیدوارست بتواند همراه با یوزهای ایرانی طلسم شکنی کند و از گروه B ( مراکش - اسپانیا - پرتغال ) بتواند راهی دور حذفی شود.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار