استاندار البرز:
استاندار البرز با اشاره به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری و تدابیر دولت در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: برای مقابله با این پدیده شوم نیازمند عزم همگانی و اراده ملی هستیم.
کد خبر: ۵۹۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 19 April 2018

به گزارش تابناک البرز، محمدعلی نجفی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ، افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز امسال با جدیت مضاعفی در استان دنبال می شود.


نجفی گفت: تمامی دستگاه ها موظف هستند، برای مبازره با قاچاق کالا و ارز که تاثیر مستقیم بر رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دارد با اهتمام ویژه ای نسبت به پیگیری اهداف و برنامه ها اقدام کنند.


وی با بیان اینکه اکنون تمام قوا با عزم و اراده ویژه ای برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز برنامه دارند، افزود: بر این اساس تمامی دستگاه های اجرایی استان نیز باید با همراهی و هم افزایی بخش خصوصی در این راستا برنامه محور و جدی گام بردارند.


استاندار البرز اضافه کرد: البرز استانی فعال در عرصه های اقتصادی است و دارای فرصت حضور اقوام مختلف از سراسر کشور نیز می باشد از این رو استانی استثنایی در کشور محسوب می شود.


وی با تاکید بر لزوم پویایی کارگروه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: کارگروه ها باید همواره فعال باشند و گزارش عملکرد و برنامه های خود را در ستاد ارائه دهند.


نجفی با اشاره به ضرورت برگزاری همایش مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کیفیت مطلوب و بازخورد قابل قبول افزود: دستگاه ها برای ارائه دستاوردهای خود باید زمان کافی داشته باشند تا نتیجه مطلوب از برپایی همایش حاصل شود.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگسازی و آگاهی بخشی به مردم برای مصرف کالاهای داخلی از طریق مسئولان و رسانه ها صورت گیرد همچنین ضرورت دارد ارتقا کیفیت محصولات نیز با نظارت دستگاه های ذیربط دنبال شود.

استاندار البرز گفت: بدنبال اجبار مردم برای مصرف کالای داخلی نیستیم بلکه باید با معرفی محصولات و برندهای با کیفیت داخلی و تبیین و اطلاع رسانی در خصوص مضرات کالاهای قاچاق خارجی، بستر استقبال مردم از تولیدات داخلی را فراهم کرد.

وی افزود: در بسیاری از زمینه ها کالاهایی در داخل تولید می شود که به مراتب از مشابه خارجی با کیفیت تر است ولی بعلت عدم تبلیغات مناسب، مردم از وجود چنین برند و کالایی بی اطلاع هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار