برف به داد مردم رسید
مدیرکل فنی استانداری البرز گفت: ساماندهی محورهای ارتباطی تهران و البرز در مواقع بحرانی در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۹۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 18 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ مدیرکل فنی استانداری البرز درباره برگزاری نشست ویژه در کمیته فنی استان، گفت: دراین نشست الزامات ترافیکی استان در بحران ها و نحوه همپوشانی دو استان تهران و البرز مورد بررسی قرار گرفت.


ابوالفضل فانی افزود: این تصمیم پس از برف سنگین زمستان سال گذشته و آسیب شناسی مشکلات ناشی از آن اتخاذ شد.


وی ادامه داد: در بارش سنگین برف بهمن ماه سال گذشته مشکل ترافیکی در بزرگراه حکیم در استان تهران منجر به بروز مشکلات ترافیکی در البرز نیزشد.


فانی گفت: بنابراین این مهم با هماهنگی شهرداری 21 و 22 استان تهران با برگزاری نشست ویژه ای برای تبادل نظر و همکاری بیشتر درمواقع بحرانی مورد توجه قرارگرفت.


وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تهران و البرز درمواقع بحرانی معین یکدیگر محسوب می شوند بنابراین پیگیری ها دراین زمینه ادامه خواهد یافت.


مدیرکل فنی استانداری البرز گفت: در کمیته فنی استان تصمیم گیری شد تا ارتباطات بین دو استان تهران و البرز در مواقع بحران ایجاد شود و هم پوشانی های لازم در موقع خاص صورت گیرد.


وی خاطرنشان کرد: محور کرج - تهران و محور اتوبان محور بین المللی است و 14 استان از این محور عبور می کنند، از این رو نگاه ها باید به این محور ملی باشد.


فانی اضافه کرد: استقرار تجهیزات در حاشیه محور اتوبان کرج - تهران ، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث احتمالی، برگزاری جلسات بصورت دوهفته یکبار،احصاء چالش های دو استان ازدیگر مباحث مطروحه دراین نشست بود.


استان البرز دارای یکهزارو450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار