رئیس هیات تکواندو البرز گفت که تاکنون24 تیم از کشورهای آسیایی و اروپایی برای حضور در رقابت های بین المللی تکواندو جام فجر به میزبانی این استان اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۵۹۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 16 April 2018

به گزارش تابناک : محمد نوذری روز دوشنبه افزود: این دوره از رقابت ها از یکم اردیبهشت ماه به مدت 2 روز در سالن انقلاب کرج برگزار شد که تاکنون 24 تیم برای شرکت در این دوره از رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.
وی اضافه کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در بخش مردان و دهمین دوره این مسابقات در بخش زنان با حضور 187 تکواندوکار برگزار می شود.
نوذری گفت: آذربایجان، عراق، ایران، افغانستان، پاکستان ، لبنان ، ارمنستان، تاجیکستان، سوریه، قزاقستان، عمان ، هند و یونان از جمله کشورهایی هستند که در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: مسابقات جام فجر G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.
رئیس هیات تکواندو البرز افزود: همچنین رقابت های تکواندو باشگاههای آسیا در روزهای 3و 4 اردیبهشت، با حضور ناظر فنی فدراسیون جهانی به میزبانی البرز انجام می شوند.
استان البرز دارای 37 هزار و 854 تکواندو کار در تمام گروه های سنی است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار