رییس کمیسیون شوراهای مجلس:
شورا اگر از شهردار حمایت نکند و مخل کار او باشد، نه تنها این شهردار بلکه هیچ فردی دیگری نمی تواند کار خود را به خوبی انجام دهد.
کد خبر: ۵۹۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 15 April 2018

به گزارش تابناک البرز، رییس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کلانشهری نظیر کرج نیازمند توجه ویژه است، گفت: شورا اگر از شهردار حمایت نکند و مخل کار او باشد، نه تنها این شهردار بلکه هیچ فردی دیگری نمی تواند کار خود را به خوبی انجام دهد.


محمد جواد کولیوند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به استعفا شهردار کرج در عین حال گفت: سعه صدر باید چاشنی کار شورا و شهرداری باشد.


وی تصریح کرد: اگر چه اصغر نصیری شهردار کرج روز یکشنبه استعفا داده اما باید مشخص شود که تحت چه فشار و موضوعاتی قرار گرفته و استعفا داده است.


وی با اشاره به اینکه کرج کلانشهری است که نیازمند توجه ویژه است اظهار داشت:سعه صدر باید چاشنی کار شورا و شهردار باشد، شهردار کرج نباید استعفا می داد بلکه باید صبر می کرد،البته هر کسی ظرفیتی دارد.


شهردار کلانشهر کرج روز یکشنبه با حضور در صحن علنی شورای اسلامی این کلانشهر استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرد.


 اصغر نصیری که از اواخر شهریور ماه سال گذشته به عنوان شهردار کرج انتخاب شده بود چهارشنبه گذشته به دنبال عدم موافقت اعضای شورای اسلامی شهر کرج با ادامه کار 2معاون و قائم مقام وی استعفا کرد.


به دنبال استعفای شهردار کرج در صحن علنی شورای شهر کرج سه عضو شورا به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار