رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان البرز از وقوع دو سانحه رانندگی با یک کشته و 13 مصدوم در اتوبان کرج-قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 14 April 2018

به گزارش تابناک : مهرداد بابایی اظهار کرد: در نخستین ساعات بامداد امروز شنبه 25 فروردین ، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان قزوین- کرج بعد از پل هشتگرد به مرکز اورژانس البرز اعلام شد.

بابایی افزود: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه حرکت کرده و تکنسین‌های اعزامی پس از ارزیابی صحنه، به بررسی وضعیت مصدومین و انجام اقدامات درمانی پرداختند .

وی خاطرنشان کرد: این حادثه که ساعت 4:22 به وقوع پیوست منجر به مصدومیت 11 تن- هفت نفر آقا و چهار  نفر خانم- شد که همگی ضمن دریافت خدمات درمانی به بیمارستان‌های امام جعفر صادق و امام حسن منتقل شدند. خوشبختانه مصدومین بدحال نیستند.

بابایی ادامه داد: در حادثه بعدی که ساعت 4:40 دقیقه در لاین شمالی اتوبان قبل از پل کردان رخ داد ، در اثر واژگونی یک دستگاه تریلر و برخورد دو دستگاه سواری زانتیا و پراید با تریلر واژگون شده، متأسفانه راننده سواری زانتیا که مردی حدودا 46 ساله بود، در دم جان باخت.

وی افزود: راننده تریلر آقای 35 ساله از خدمات درمان سرپایی برخوردار شده و کمک راننده، آقای 63 ساله توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

 

منبع : ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار