استاندار البرز:
استاندار البرز گفت: زیبایی بصری و امنیت شهر با حضور معتادان متجاهر از بین می رود بنابراین ضرورت دارد برای حفظ امنیت و رفاه مردم اقدامات لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۵۸۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 12 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ محمدعلی نجفی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که روز چهارشنبه برگزار شد با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق تر در خصوص اجرایی شدن مصوبات این جلسات، افزود: رصد اخبار و اقدامات در حوزه مبارزه با مواد مخدر با جدیت بیشتری صورت گرفته و فرمانداران و مدیران مربوطه باید برنامه محور، دقیق و فعال عمل کنند.


وی به اهمیت نقش شهرداری ها در خصوص اصلاح سیمای شهر اشاره کرد و ادامه داد: زیبایی بصری و امنیت شهر با حضور معتادان متجاهر از بین می رود بنابراین ضرورت دارد برای حفظ امنیت و رفاه مردم اقدامات لازم صورت گیرد.


نجفی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به واسطه اینکه با انواع آسیب های اجتماعی مواجه است، مسئولیت های خطیری دارد، گفت: بر این اساس علی رغم محدودیت های موجود، سهمیه بودجه این سازمان برای بهبود روند فعالیت ها، افزایش یافت.


وی با اشاره به اینکه استان البرز دارای آسیب ها و معضلات اجتماعی فراوانی است افزود: حاشیه نشینی در البرز زمینه ساز مشکلاتی شده که اهمیت آنها توجهات ملی را به این سو جلب کرده است.


استاندار البرز اضافه کرد: افزایش اعتبارات البرز در حوزه های مختلف، هنر مدیران است؛ که با ارتباط صحیح و تشریح مسائل استان درصدد جذب سهم بیشتری از اعتبارات باشند.


در این نشست مدیران دستگاه های عضو، گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار