استاندار البرز گفت: اهتمام ویژه ای برای گسترش و تقویت روابط بخش خصوصی البرز با ایالت های مختلف لهستان بمنظور افزایش تبادلات تجاری، وجود دارد.
کد خبر: ۵۸۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 11 April 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی امروز در دیدار با یاروسلاو مارچین دومانسکی سفیر لهستان در ایران ضمن قدردانی از پیگیری علاقمندانه وی برای گسترش روابط بین دو کشور افزود: رصد فعالیت های صورت گرفته در کشور و توجه ویژه به البرز از سوی لهستان بعنوان یک استان پویا و جوان، جای خرسندی دارد.

وی گفت : البرز دارای شرایط و ویژگی های بسیار خاصی است و از سوی دیگر استقرار صنایع، موسسات و سازمان های ملی در این استان زمینه ساز اقدامات بزرگی بوده است که اکنون با شناخت کافی به جد درصدد بهره برداری از این ظرفیت ها هستیم.

نجفی با اشاره به اینکه ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب، بدلیل استقلال طلبی و برافراشتن پرچم مبارزه با ظلم در دنیا با تلاطم های بسیاری مواجه بوده است گفت: بر این اساس در مقاطع مختلف با موانع و سنگ اندازی هایی مواجه بودیم ولی به خواست خدا سربلند و پیروز از تنگناهای تحمیلی خارج شدیم.

وی افزود: با اهتمام ویژه ای درصدد گسترش تقویت ارتباطات بخش خصوصی استان البرز با لهستان هستیم.

تقویت روابط بخش خصوصی البرز با لهستان به جد دنبال می شود

استاندار البرز گفت: اهتمام ویژه ای برای گسترش و تقویت روابط بخش خصوصی البرز با ایالت های مختلف لهستان بمنظور افزایش تبادلات تجاری، وجود دارد.
دکتر محمدعلی نجفی صبح چهارشنبه در دیدار با سفیر لهستان در ایران ضمن قدردانی از پیگیری علاقمندانه وی برای گسترش روابط بین دو کشور افزود: رصد فعالیت های صورت گرفته در کشور و توجه ویژه به البرز از سوی لهستان بعنوان یک استان پویا و جوان، جای خرسندی دارد.

وی ادامه داد: البرز دارای شرایط و ویژگی های بسیار خاصی است و از سوی دیگر استقرار صنایع، موسسات و سازمان های ملی در این استان زمینه ساز اقدامات بزرگی بوده که اکنون با شناخت کافی به جد درصدد بهره برداری از این ظرفیت ها هستیم.

دکتر نجفی با اشاره به اینکه ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب، بدلیل استقلال طلبی و برافراشتن پرچم مبارزه با ظلم در دنیا با تلاطم های بسیاری مواجه بوده گفت: بر این اساس در مقاطع مختلف با موانع و سنگ اندازی هایی مواجه بودیم ولی به خواست خدا سربلند و پیروز از تنگناهای تحمیلی خارج شدیم.

وی افزود: با اهتمام ویژه ای درصدد گسترش تقویت ارتباطات بخش خصوصی استان البرز با لهستان هستیم.

یاروسلاو مارچین دومانسکی سفیر لهستان در ایران نیز در دیدار با بیان اینکه در استان البرز  پویایی و جدیت ویژه ای برای پیشبرد امور وجود دارد گفت: این انگیزه مضاعف، لهستان را در گسترش روابط با البرز بیش از پیش ترغیب می کند.

وی ادامه داد: علاقمند به حضور هیاتی به سرپرستی استاندار البرز در لهستان هستیم و برای این امر همکاری های لازم از سوی سفارت صورت خواهد گرفت.

 اتاق بازرگانی استان البرز  به عنوان معین کشور لهستان برای پیشبرد و توسعه روابط دوجانبه و گسترش بازرگانی انتخاب شده است.

 استانداران و اتاقهای بازرگانی هر یک از استانها به عنوان معین گسترش روابط تجاری ایران با یکی از کشورهای هدف صادرات مشخص شده اند.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار