امام جمعه کرج :
نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: دشمن از هیچ روزنه‌ای برای نفوذ و رخنه غافل نمی‌شود و با تمام توان برای سوء استفاده به میدان می‌آید.
کد خبر: ۵۸۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 11 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ آیت سید محمد مهدی حسینی همدانی دردیدار با فرمانده انتظامی استان البرز افزود: دشمن حتی با یک برنامه‌ عادی خردسالان در تلویزیون یا شلوغی‌های شب چهارشنبه آخر سال با تمام توان برای سو استفاده از آن شرایط تلاش می کند.


وی با قدردانی از تلاش‌های ناجا در مقاطع مختلف و به ویژه درتعطیلات نوروزی ادامه داد:البرز به دلیل نزدیکی به تهران و قرار داشتن در مسیر شاهراه ارتباطی پایتخت و غرب کشور دارای شرایط خاصی است که سنگینی بار آن، بیش از همه بر دوش زحمتکشان نیروی انتظامی استان قرار دارد.


آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمن هیچ زمانی را از دست نمی‌دهد و هرلحظه با طراحی و برنامه‌ ریزی جدیدی در پی ضربه زدن است.


وی اضافه کرد: اغتشاشات دی‌ماه سال گذشته که در البرز با هدف ساختارشکنی و بدون هیچ مطالبه‌ای آغاز شد، بیانگر تمرکز برنامه‌های دشمن در این منطقه و حساسیت بیشتر کار نیروی انتظامی است که پلیس البرز زودتر از دیگر نقاط کشور ، آشوب را مدیریت و کنترل کرد.


امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: ارتقای رتبه‌ی نیروی انتظامی استان البرز به درجات بالاتر به‌منظور توسعه‌ی نیروها و تجهیزات و امکان خدمت‌رسانی بهتر به مردم ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار